Yrittäjän monta roolia
Yrittäjyyttä Suomeen vaikka pakottamalla – kenestä on oikeasti yrittäjäksi? Tällä kerralla TuplaTurinoissa ollaan yrittäjyyden ytimessä.
Yrittäjyyttä Suomeen vaikka pakottamalla – kenestä on oikeasti yrittäjäksi? Tällä kerralla TuplaTurinoissa ollaan yrittäjyyden ytimessä.
Jari Parantainen on tuotteistanut 15 vuotta, ja takana on yli 200 tuotteistusprojektia. Nämä opit tekivät aikanaan mm. hänen vetämästään mainostoimistosta Suomen kannattavimman.
Tällä kerralla TuplaTurinoissa pohditaan, mitä on sosiaalinen myynti ja miten some auttaa myyjää.
Epämääräisten verkon hakemistopalvelujen kohdalla niin voi huoletta sanoa, mutta uskottavien medioiden kohdalla ehdottomuus ei kannata. Edes se, että tiedät tarkasti jonkun muun saaneen huonoja tuloksia jossakin mediassa, ei tarkoita välttämättä vielä mitään.
Tällä kerralla TuplaTurinoissa pohditaan asiakaskokemusta, palautteen antamista, siitä opiksi ottamista ja sosiaalisen median myötä syntynyttä palautekulttuuria.
Joskus se ihan pienikin yllätys on sellainen, joka saa asiakkaan ottamaan kuvia, jakamaan niitä somessa ja kertomaan ihan jokaiselle ystävälleen.
Tällä kerralla TuplaTurinoissa mietitään, muuttuvatko markkinoinnin kuviot jo liian nopeasti, jotta yrittäjä pysyisi perässä.
Esimerkiksi Facebookissa ulkoisesti natiivit mainokset näkyvät käyttäjän julkaisuvirrassa. Tavallisista päivityksistä ne erottaa vain pieni ”Sponsoroitu”-teksti. Se ei kuitenkaan tarkoita, että itse julkaisu olisi pohjimmiltaan natiivi.
Tällä kerralla TuplaTurinoissa patistettiin yrittäjää keskittymään. Ensin lomaan ja sitten kolmella muulla osa-alueella.
Tällä kerralla TuplaTurinoissa ruoditaan pienen suomalaisen yrityksen surkeinta strategiaa, joka on vieläpä hyvin yleinen. Puhutaan vähän myös mobiilivideosta.
Tuoreimmat kommentit