Tällä kerralla TuplaTurinoissa pohdittiin, miten median murros muuttaa markkinoinnin painopistettä. Asiakaspalvelulla ja -kokemuksella on yhä suurempi rooli myynnin tuloksessa.

  • Kannattaako printtimediassa mainostaa?
  • Hyvät mainokset muistetaan – mutta muistetaanko, mitä mainostettiin?
  • Uusien asiakkaiden löytäminen on yhä vaikeampaa
  • Netissä kasvava mainosten määrä ärsyttää – missä menee raja?
  • Miten pitää kiinni olemassa olevista asiakkaista?

Kuuntele alta.


Seuraa Pasia Twitterissä
, niin saat tiedon seuraavasta suorasta Periscope-lähetyksestä.

Lue Turinoissa viitattu Katleena Kortesuon blogikirjoitus.

Kenet haluaisit TuplaTurinoiden vieraaksi? Toivo Twitterissä #tuplaturinavieras tai kommentoi alle!

Tuplaturinat YouTubessa: