Oletko yrittäjä ja mietit markkinointia? Olet perillä!
Onko markkinointi vaikeaa vuonna 2022?

Onko markkinointi vaikeaa vuonna 2022?

Tällä kerralla Tuplaturinoissa oiotaan mahdollisia väärinkäsityksiä, joita viime viikon jakson tiimoilta saattoi syntyä. Onko siis markkinointi helppoa, vaiko sittenkin vaikeaa juuri nyt?

Viisi oikein riittää

Viisi oikein riittää

Tällä kerralla Tuplaturinoissa palattiin vuosikymmenen takaiseen analogiaan. Onko markkinointi tosiaan kuin ravivetoa ja miksi ei kannata yrittää tehdä kaikkea sitä, mitä kouluttajat käskevät.

Asiakkaasi mielestä teet sitä mitä ennenkin

Asiakkaasi mielestä teet sitä mitä ennenkin

Tällä kerralla Tuplaturinoissa välteltiin liukumasta rahanpulassa väärään lokeroon. Jos teet pätäkän tarpeessa sivuhommia, saatat jäädä ikävästi rooliisi jumiin kuin Steven Seagall konsanaan.

Koskaan ei ole normaalia

Koskaan ei ole normaalia

Tällä kerralla Tuplaturinoissa päiviteltiin ja ihailtiin yrittäjän elämän epävarmuutta – näin yrittäjänpäivän kunniaksi. Miten riskiä voisi lieventää ja mikä on avain epävarmuudessa elämiseen.

”Sikakaupallinen hyväksikäyttötarkoitus”

”Sikakaupallinen hyväksikäyttötarkoitus”

Tällä kerralla Tuplaturinoissa mentiin liveksi, eli tehtiin suoraa lähetystä juhannuksen ja kesän kunniaksi. Aihelistalla oli asiaa ja asiattomuutta jokseenkin sopivassa suhteessa.

Asiakkaasi on laiska

Asiakkaasi on laiska

Tällä kerralla Tuplaturinoissa puntaroitiin kuolemansyntiä. Moni painaa töitä niska limassa, mutta silti laiskuus on meille luontokappaleille luontainen ominaisuus. Asiakkaalta ei siis saa vaatia liikaa.

Myy lisää, asiakkaasi haluaa sitä

Myy lisää, asiakkaasi haluaa sitä

Tällä kerralla Tuplaturinoissa kuljettiin myynnin pelottavilla poluilla. Kun asiakkaan ostoikkuna avautuu, usein myyjän myynti-ikkuna sulkeutuu. Kun näin käy, asiakas ja tulos kärsivät.

Valitse asiakkaasi ja karkota väärät

Valitse asiakkaasi ja karkota väärät

Tällä kerralla Tuplaturinoissa käännettiin taas yhtä kenttää. Kun puhutaan asiakkaan valinnasta, tarkoitetaan asiakkaan tekemää valintaa. Yrittäjälle tärkeämpää on kuitenkin valita asiakkaansa.

Tunteja myymällä häviät tuotteiden myyjälle

Tunteja myymällä häviät tuotteiden myyjälle

Tällä kerralla Tuplaturinoissa laskeskeltiin palveluiden ja tuotteiden myynnin eroja. Varsinkinkin tuntien myynti on huono vaihtoehto, mutta todellinen tienaamisen potentiaali löytyy tuotteista.