Tällä kerralla Tuplaturinoissa kaiveltiin negatiivisia asioita sisustussuunnittelijan tuotteistamisen tuloksista, vaan eipä niitä löytynyt. Sisustuskorjaamon Paula Valta on aiheesta puhuessaan yhtä hymyä.
Tällä kerralla Tuplaturinoissa haettiin ratkaisua ostopäätöksen tekoon. Mikä lopulta ajaa asiakkaan siihen tilanteeseen, että hän päättää kaivaa kuvetta tai pyöräyttää nimen paperiin.
Tällä kerralla Tuplaturinoissa tarjoiltiin alkupalaa, eli heitettiin sisään. Kun saat tehtyä ihan pienenkin kaupan, siis saat asiakkaan luottamaan, kaikki on sen jälkeen paljon helpompaa.
Tällä kerralla Tuplaturinoissa ihailtiin dataa. Sitä tunkee nykyään ovista ja ikkunoista ja siihen kannattaa tarttua myös pienemmillä resursseilla. Se voi jopa tuottaa tulosta!
Tällä kerralla Tuplaturinoissa paljasteltiin salaisuuksia. Markkinointipuhe on täynnä salaisuutta, mutta löytyykö puheelle katetta. Ja kannattaako esimerkiksi sinun jahdata sellaista.
Tällä kerralla Tuplaturinoissa tehtiin pitkästä aikaa sisältömarkkinointia sisältömarkkinoinnista. Näkökulmana kuitenkin se, onko siitä oikeasti hyötyä ja voiko niitä hyötyjä mitata.
Tällä kerralla Tuplaturinoissa surffattiin verkkokaupoissa. Kaikessa kaupanteossa luottamus on kaiken a ja o eikä verkkokauppa ole poikkeus. Mutta miten luottamusta siellä rakennetaan?
Tällä kerralla Tuplaturinoissa valmistauduttiin kampanjan tekemiseen. Jos ostat palvelun mainostoimistolta tai teet itse, ennen kampanjaa SINUN täytyy vastata muutamaan kysymykseen.
Tällä kerralla Tuplaturinoissa halottiin hiuksia referenssin ympäriltä. Samaa sanaa käytetään meillä sujuvasti monesta eri markkinoinnin ja myynnin välineestä, joten selkiytys on paikallaan.
Tuoreimmat kommentit