Oletko yrittäjä ja mietit markkinointia? Olet perillä!
Digitaalisen markkinoinnin taka-askeleet

Digitaalisen markkinoinnin taka-askeleet

Tällä kerralla Tuplaturinoissa taivastellaan kaiken bisneksen mullistaneen digimarkkinoinnin tilannetta. Viime vuonna sen kehitys otti ensimmäistä kertaa taka-askeleita. Mitä nyt ja mitä jatkossa?

Helppoa, halpaa ja tehokasta markkinointia – vau!

Helppoa, halpaa ja tehokasta markkinointia – vau!

Tällä kerralla Tuplaturinoissa säädetään linssejä asiakkaan näkökulmalle. Voisiko sieltä suunnalta löytää helppoja ja halpoja tapoja kasvattaa tulosta? Varsinkin jos ripottelee kauniin kakun päälle vielä vähän vau-efektiä.

Jos olisin markkinointi-idean soveltaja

Jos olisin markkinointi-idean soveltaja

Tällä kerralla Tuplaturinoissa sovelletaan. Etenkin Tuloksentuplauskirjan tiimoilta, mutta muutenkin törmäämme usein kommenttiin, että: ”Kun tämä esimerkki/idea ei ole minun alaltani.” Niin, ei ehkä ole, mutta siksi täytyy pystyä soveltamaan. Päätimme siis nyt näyttää eteen yhden jakson verran.

Myynnin tuplaus vuodessa rasvaisilla TikTok-videoilla

Myynnin tuplaus vuodessa rasvaisilla TikTok-videoilla

Tällä kerralla Tuplaturnoissa käsitellään rasvaisia TikTok-videoita. Suomen voiteluainekauppa Oy:n myyjä Tony ”Hakkis” Hakovirta alkoi vuosi takaperin tehdä videoita TikTokiin ja sen myötä myynti on reilusti yli tuplat edelliseen vuoteen. Mites se nyt noin?

200 jaksoa Tuplaturinoita – onko mikään muuttunut? (Ja kuuleeko kukaan?)

200 jaksoa Tuplaturinoita – onko mikään muuttunut? (Ja kuuleeko kukaan?)

Tällä kerralla Tuplaturinoissa ”juhlitaan” jaksoa numero 200! Kahdeksan vuotta sitten aloitettiin. Vähän taukoja mahtuu taipaleelle, mutta tähän on tultu. Mistä ollaan puhuttu aikojen saatossa ja miten markkinointi ja yrittäminen on muuttunut? Vieläkö pitää jauhaa samoista asioista? Kyllä pitää, ja jauhetaankin.

Pitääkö lisätyöt myydä, vai voisiko ne vain tehdä ja laskuttaa?

Pitääkö lisätyöt myydä, vai voisiko ne vain tehdä ja laskuttaa?

Tällä kerralla Tuplaturinoissa kasvoille nousee helakka puna, kun puidaan hammaslääkärin myynti- tai myymättömyyskäytäntöjä. Asiantuntija näkee, että asiakas tarvitsee muuta(kin) kuin tilaa, mutta voiko nämä lisähommat/-tuotteet vain toimittaa, vai pitäisikö asiakkaalta sittenkin kysyä, että sopiiko?

Jantusesta Erikssoniksi: keskittymällä saat nopeammin tuloksia

Jantusesta Erikssoniksi: keskittymällä saat nopeammin tuloksia

Tällä kerralla Tuplaturinoissa käännetään kelkkaa neljin käsin. No, ei oikeastaan, mutta elokuisesta ykkösen kirouksella pelottelusta vaihdetaan keskittymisen ylistykseen. Teet syvemmän jäljen erikoismies Erikssonina kuin yleismies Jantusena.