Moderni markkinointi elää sisällöstä – laitetaanko videota, ääntä, tekstiä vai kaikkea?
Tämähän on kuulemma vanhanaikaista. Ei kukaan ihmiseltä enää tilaa sisältöjä, kun tekoälyllä sen saa paljon helpommin ja halvemmalla. Jos sinä olet sitä mieltä, kannattaa varmaan siirtyä jonnekin muualle.
Toki tekoälystä on apua. Käytän sitä itsekin vaikkapa nyt ideoinnissa. En kuitenkaan ota sieltä mitään sellaisenaan, koska roskan julkaiseminen ei auta yhtäkään yritystä myymään eurollakaan enemmän. Luultavasti sen myötä myynti vain pienenee.
”Tekoälyroskan julkaiseminen ei auta yhtäkään yritystä myymään eurollakaan enemmän. Luultavasti sen myötä myynti pienenee.”
Tavoitteet määräävät muodon (ja määrän)
Tuplaamosta saat markkinointisisältöjä, jotka ovat persoonallisia ja sen myötä asiakkaasi huomaa ne. Tavoitteesi ja muutama muu asia määrittele millaisessa muodossa sisältöä kannattaa tehdä. Paras ratkaisu on laittaa viestiä, niin jutellaan lisää.
Kun tilanne on selvillä, voidaan tehdä esimerkiksi:
- Podcasteja
- Videopodcasteja
- Webinaareja
- Videota
- Somejulkaisuja
- Blogiartikkeleita
Kysy lisää sisällöntuotannosta
Jukka Lahti
040 500 9283
jukka@tuplaamo.fi
Tällä lomakkeella viestiä sisällöntuotannosta