Mitä sinun pitäisi tehdä juuri nyt markkinoinnissasi?
Kun maailma pullistelee markkinoinnin vaihtoehtoja, mihin yrittäjän kannattaisi keskittyä juuri nyt? Aivan liian usein vastaus tähän yleiseen kysymykseen riippuu vastaajasta. Se on aivan väärä lähtökohta. Sen sijaan vastaus riippuu kysyjästä.
Yhdelle päivänselvä vastaus on somemainonta, toiselle aktiivisen blogin perustaminen, kolmannelle webinaarien vetäminen. Konsultin kammottu vastaus ”se riippuu” on siis paikallaan, jos kysyjän tilanne ei ole tiedossa. Mutta kun se olet juuri sinä ja kysyt minulta, saat minulta myös suoran vastauksen.
”Tarvitsetko markkinointistrategian, markkinointisuunnitelman, vai kenties jatkuvaa markkinointisparrausta, eli viikoittaisia vastauksia markkinoinnin ongelmiin?”
Missä olet nyt, minne haluat päästä ja mitkä ovat resurssit?
Tuplaamosta saat markkinointisisältöjä, jotka ovat persoonallisia ja sen myötä asiakkaasi huomaa ne. Tavoitteesi ja muutama muu asia määrittele millaisessa muodossa sisältöä kannattaa tehdä. Paras ratkaisu on laittaa viestiä, niin jutellaan lisää.
Kysy lisää markkinoinnin järkeistämisestä
Jukka Lahti
040 500 9283
jukka@tuplaamo.fi
Tällä lomakkeella viestiä markkinoinnin järkeistämisestä