Tällä kerralla TuplaTurinoissa reagoidaan ajankohtaisuuksiin ja mietitään, onko se mahdollisuus vai uhka yrityksen markkinoinnissa.

  • Mitä postilakko tarkoittaa markkinoijan kannalta?
  • ”Kapitalisti hyväksikäyttää työläisten laillista protestointia”
  • Reagointimainonnan mahtionnistuminen oli ison tiimin työnäyte: Oreo-keksi Super Bowlissa
  • Kun aikaa on vähän, tulee sutta ja sekundaa – onko se riski?
  • Yksi syy vähyyteen on sama, josta Jukka on blogannut viime aikoina kerran ja toisenkin
  • Armeliaisuutta myös kehiin – ei firmoissa olla typeriä
  • Mitkä perusasiat täytyy olla kunnossa, jotta voi irrotella?

Kuuntele alta.

Haluatko seurata TuplaTurinoiden äänitystä livenä? Seuraa Pasia Twitterissä, niin saat tiedon seuraavasta suorasta Periscope-lähetyksestä.

Kenet haluaisit TuplaTurinoiden vieraaksi? Toivo Twitterissä #tuplaturinavieras tai kommentoi alle!

Tuplaturinat YouTubessa: