Oletko yrittäjä ja mietit markkinointia? Olet perillä!
  1. Rauhoitu, anna asiakkaan tulla lankoja pitkin.
  2. Selvitä tarkasti, mitä on tapahtunut, ja kirjoita kaikki ylös.
  3. Varmista asiakkaalta, että olet kuullut ja ymmärtänyt kaikki oikein.
  4. Pahoittele tilannetta, ja kysy asiakkaalta, saatko selvittää asiaa hetkisen.
  5. Vastaa asiakkaalle mahdollisimman nopeasti.
  6. Älä koskaan syytä asiakasta virheistä.
  7. Myönnä virheesi, jos sellaisen olet tehnyt.
  8. Pahoittele ja pyydä anteeksi.
  9. Yritä kaikin keinoin korjata asia.
  10. Tee vähän enemmän kuin asiakas odottaa – palkitse asiakas reklamaation tekemisestä.

Minkälainen sinun taulusi on?

Katso halutessasi myös ohjeet asiakkaan taltuttamiseksi puhejudolla.

« | »

“(Kesä)työmarkkinoilla menestyy varmasti, kun osaa asiakaspalvelun perusteet.”

Haluaisitko sinä saada töihin osaavampia nuoria? Haluaisitko sinä antaa nuorille työvälineitä olla valmiimpia työelämään jo ensimmäisestä kesätyöpaikasta lähtien? Haluaisitko sinä olla viemässä koko Suomea kohti parempaa myynnin ja asiakaspalvelun maailmaa?

Nyt siihen on täydellinen tilaisuus! Lahjoita omille kesätyöntekijöillesi tai vain paikkakuntasi nuorille asiakaspalvelu- ja myyntikoulutus.

Yrittäjä, näin voisimme auttaa sinua juuri nyt