Oletko yrittäjä ja mietit markkinointia? Olet perillä!
0 kohdetta
  1. Rauhoitu, anna asiakkaan tulla lankoja pitkin.
  2. Selvitä tarkasti, mitä on tapahtunut, ja kirjoita kaikki ylös.
  3. Varmista asiakkaalta, että olet kuullut ja ymmärtänyt kaikki oikein.
  4. Pahoittele tilannetta, ja kysy asiakkaalta, saatko selvittää asiaa hetkisen.
  5. Vastaa asiakkaalle mahdollisimman nopeasti.
  6. Älä koskaan syytä asiakasta virheistä.
  7. Myönnä virheesi, jos sellaisen olet tehnyt.
  8. Pahoittele ja pyydä anteeksi.
  9. Yritä kaikin keinoin korjata asia.
  10. Tee vähän enemmän kuin asiakas odottaa – palkitse asiakas reklamaation tekemisestä.

Minkälainen sinun taulusi on?

Katso halutessasi myös ohjeet asiakkaan taltuttamiseksi puhejudolla.

« | »

Hae opit myyntiin ja markkinointiin Tuplaamon koulutuspäivistä

Kuhunkin koulutukseen on tarjolla vain 12 paikkaa, joten kannattaa ilmoittautua pikaisesti!

Aloita tuplaus tästä!

Tuplausoppaasta saat eväät, joilla tehostat markkinointiasi nopeasti. Anna vain nimesi ja sähköpostisi, niin opas on sinun.

Tilaus onnistui!

Aloita tuplaus tästä!

Tuplausoppaasta saat eväät, joilla tehostat markkinointiasi nopeasti. Anna vain nimesi ja sähköpostisi, niin opas on sinun.

Tilaus onnistui!