Maksa (ainakin osa) markkinoinnista vasta, kun kauppa on kotona

Maksa (ainakin osa) markkinoinnista vasta, kun kauppa on kotona

Tällä kerralla Tuplaturinoissa viriteltiin Tulirinkiä – jollakin tavalla yhteen sopivien yritysten verkkoa, josta hyötyy etenkin asiakas ja sitä kautta myös kaikki mukana olevat yritykset. – Miten ihmeessä Tulirinki liittyy kaupantekoon? – Mistä lähdet...
Mainonta maksaa ja tuottaa tuloksia

Mainonta maksaa ja tuottaa tuloksia

Tällä kerralla Tuplaturinoissa puhuttiin mainonnasta. Digitaalisuus on muuttanut mainontaakin paljon, mutta ei sitä, että se maksaa eikä sitä, että se on mielettömän tehokas väline uusien asiakkaiden löytämiseen ja myynnin kasvattamiseen. – Helppoheikin...
Älä pelkää, kyllä sinä pystyt tekemään sisältömarkkinointia

Älä pelkää, kyllä sinä pystyt tekemään sisältömarkkinointia

Tällä kerralla Tuplaturinoissa tuotettiin sisältömarkkinointia puhumalla sisältömarkkinoinnista. Mistä niitä ideoita oikein keksisi, uskaltaako julkaista ja voiko sisältömarkkinoinnin ulkoistaa ovat niitä tyypillisimpiä ongelmakohtia, joihin vastauksiakin löytyy....
Hutera kivijalka upottaa upeankin lukaalin

Hutera kivijalka upottaa upeankin lukaalin

Tällä kerralla Tuplaturinoissa käytiin läpi markkinoinnin perustaa, joka pitäisi olla kunnossa kaikilla. Ilman sitä vaikkapa nyt mainonta lipsahtaa kokolailla tyystin harakoille. – Hyvä tuote myy itsensä ja muita kliseitä – Miksi sinun pitää hallita...
Laitatko asiakkaasi esteradalle?

Laitatko asiakkaasi esteradalle?

Tällä kerralla Tuplaturinoissa käydään ostamisen esteiden kimppuun. Myynnin esteistä puhutaan paljon – etenkin myyjät tekevät niin. Valitettavasti silloin näkökulma on täysin väärä. – Miksi pitää puhua ostamisen esteistä eikä myynnin esteistä – Miltä...
Mitä markkinoinnilta voi ja kannattaa odottaa

Mitä markkinoinnilta voi ja kannattaa odottaa

Tällä kerralla Tuplaturinoissa puidaan oikeanlaisia odotuksia, eli millaisia tuloksia markkinoinnilta voi realistisesti odottaa. Lähtökohta taitaa olla se, että yrittäjät odottavat liikoja. – Liian isoja puita ja liian vähän sytykkeitä – Miten nuotion...
Puskaradio on paska strategia

Puskaradio on paska strategia

Puskaradio pelastaa pihassa ja puutarhassa, jos on uskominen miltei joka ikistä suomalaista yrittäjää. Moni uskoo puskaradioon niin vankasti, että ovat valmiita vaihtamaan markkinoinnin ja Turun sinapin siihen. Useat verkon viisaat tarjoavat puskaradiota ratkaisuksi...
Yrittäjäksi 14-vuotiaana – vieraana Aake Kuoppala

Yrittäjäksi 14-vuotiaana – vieraana Aake Kuoppala

Etävieraana Aake Kuoppala kertomassa, mikä sai miehen perustamaan yrityksen 14-vuotiaana. Jo neljä vuotta omaa yritystään pyörittänyt Aake kertoo ajatuksiaan yrittäjyydestä ja työnteosta. Aaken Mikkelin seudulla toimivaan yritykseen voi tutusta tarkemmin täällä:...