Mitä markkinoinnilta voi ja kannattaa odottaa
Tällä kerralla Tuplaturinoissa puidaan oikeanlaisia odotuksia, eli millaisia tuloksia markkinoinnilta voi realistisesti odottaa. Lähtökohta taitaa olla se, että yrittäjät odottavat liikoja.
Tällä kerralla Tuplaturinoissa puidaan oikeanlaisia odotuksia, eli millaisia tuloksia markkinoinnilta voi realistisesti odottaa. Lähtökohta taitaa olla se, että yrittäjät odottavat liikoja.
Tällä kerralla Tuplaturinoissa puhutaan tavoitteista – niiden merkityksestä, vaikutuksesta ja niiden tekemisestä. Pelastaako tavoite kituvan firman tai sinkoaako se startupin nopeaan menestykseen?
Puskaradion varaan laskee liian moni yrittäjä. Hidas, epävarma ja väärää taajuuttakin soiva markkinointiväline on huono valinta.
Puskaradion varaan laskee liian moni yrittäjä. Hidas, epävarma ja väärää taajuuttakin soiva markkinointiväline on huono valinta.
Etävieraana jo neljä vuotta omaa yritystään pyörittänyt Aake Kuoppala kertomassa, mikä sai miehen perustamaan yrityksen 14-vuotiaana.
Elämme keskellä koko maailmaa muuttavaa pandemiaa. Nyt on oikea aika istua alas ja katsoa omaa kuplaa uudelleen ja löytää ehkä jotain uuttaa omien ajatusten ulkopuolelta. Haastattelussa Aki Vänni käy läpi poksauta kuplasi työkalun ja kuinka sitä käytetään.
Turinavieraana 22 vuotta hyvinvointialalla toiminut Mari Ravattinen, jolta Pasi saa vinkkejä mm. siihen, miten parantaa omaa stressiään ja hyvinvointiaan.
Tällä kerralla Tuplaturinoissa palattiin perusasioiden äärelle. Niiden, jotka ovat niin kovin tylsiä, ja kaikkihan ne tietävät, mutta jotka todellisuudessa ratkaisevat pelin.
Me haemme pikaratkaisuja – mieluusti myös valmiita sellaisia – jotta pääsisimme kohti tavoitettamme nopeammin.
Liian moni hyvä tuote jää myymättä, kun ne perusasiat ovat tekemättä. Hyväkin myyjä tarvitsee markkinointimateriaalia, esitteitä ja jopa koulutusta tuotteen myymiseksi.
Tuoreimmat kommentit