Tällä kerralla Tuplaturinoissa säädetään linssejä asiakkaan näkökulmalle. Voisiko sieltä suunnalta löytää helppoja ja halpoja tapoja kasvattaa tulosta? Varsinkin, jos ripottelee kauniin kakun päälle vielä vähän vau-efektiä. – Valitettavasti vieläkin ihan vain hommansa...
Tällä kerralla Tuplaturinoissa palattiin mainosjonon jatkoksi. Viime viikon jaksossa sivuttiin oman tarjonnan rajoittamista ja siitä, että se on ihan jokaiselle yrittäjälle mahdollista. Onko näin, kannattaako se tai kannattaako olla tavoitettavissa kellon ympäri? –...
Tällä kerralla Tuplaturinoissa sovelletaan. Etenkin Tuloksentuplauskirjan tiimoilta, mutta muutenkin törmäämme usein kommenttiin, että: ”Kun tämä esimerkki/idea ei ole minun alaltani.” Niin, ei ehkä ole, mutta siksi täytyy pystyä soveltamaan. Päätimme siis nyt näyttää...
Tällä kerralla Tuplaturnoissa käsitellään rasvaisia TikTok-videoita. Suomen voiteluainekauppa Oy:n myyjä Tony ”Hakkis” Hakovirta alkoi vuosi takaperin tehdä videoita TikTokiin ja sen myötä myynti on reilusti yli tuplat edelliseen vuoteen. Mites se nyt noin? – Miten...
Tällä kerralla Tuplaturinoissa ”juhlitaan” jaksoa numero 200! Kahdeksan vuotta sitten aloitettiin. Vähän taukoja mahtuu taipaleelle, mutta tähän on tultu. Mistä ollaan puhuttu aikojen saatossa ja miten markkinointi ja yrittäminen on muuttunut? Vieläkö pitää jauhaa...
Tällä kerralla Tuplaturinoissa kasvoille nousee helakka puna, kun puidaan hammaslääkärin myynti- tai myymättömyyskäytäntöjä. Asiantuntija näkee, että asiakas tarvitsee muuta(kin) kuin tilaa, mutta voiko nämä lisähommat/-tuotteet vain toimittaa, vai pitäisikö...
Tällä kerralla Tuplaturinoissa käännetään kelkkaa neljin käsin. No, ei oikeastaan, mutta elokuisesta ykkösen kirouksella pelottelusta vaihdetaan keskittymisen ylistykseen. Teet syvemmän jäljen erikoismies Erikssonina kuin yleismies Jantusena. – Älä edelleenkään...
Tällä kerralla Tuplaturinoissa yritetään vimmaisesti kääntää katsetta pois omasta navasta. Oma näkökulma viehättää meitä jokaista aina eniten, mutta saadakseen myyntiä yrittäjän pitäisi koettaa miettiä asioita muidenkin perspektiivistä. – Näkökulmaharha vaivaa meitä...
Tällä kerralla Tuplaturinat kohtaa vanhan tutun: Jos olisin sitä sun tätä. Miten aloittava videotuotantofirma löytäisi asiakkaita ja lähtökohtana todellinen keskustelu kylmän, eli vastaanottajalle pyytämättä ja yllätyksenä tulevan sähköpostin kaunistavasta...
Tällä kerralla Tuplaturinoissa palvellaan loppuun asti. Asiakaspalvelutilanteen tärkein hetki saa yrityksissä valitettava vähän huomiota, kun tekemistä kehitetään. Miksi se unohtuu ja mitä unohtuminen – tai muistaminen – voi tarkoittaa bisneksen kannalta. –...