Helppoa, halpaa ja tehokasta markkinointia – vau!

Helppoa, halpaa ja tehokasta markkinointia – vau!

Tällä kerralla Tuplaturinoissa säädetään linssejä asiakkaan näkökulmalle. Voisiko sieltä suunnalta löytää helppoja ja halpoja tapoja kasvattaa tulosta? Varsinkin, jos ripottelee kauniin kakun päälle vielä vähän vau-efektiä. – Valitettavasti vieläkin ihan vain hommansa...
Jos olisin markkinointi-idean soveltaja

Jos olisin markkinointi-idean soveltaja

Tällä kerralla Tuplaturinoissa sovelletaan. Etenkin Tuloksentuplauskirjan tiimoilta, mutta muutenkin törmäämme usein kommenttiin, että: ”Kun tämä esimerkki/idea ei ole minun alaltani.” Niin, ei ehkä ole, mutta siksi täytyy pystyä soveltamaan. Päätimme siis nyt näyttää...
Myynnin tuplaus vuodessa rasvaisilla TikTok-videoilla

Myynnin tuplaus vuodessa rasvaisilla TikTok-videoilla

Tällä kerralla Tuplaturnoissa käsitellään rasvaisia TikTok-videoita. Suomen voiteluainekauppa Oy:n myyjä Tony ”Hakkis” Hakovirta alkoi vuosi takaperin tehdä videoita TikTokiin ja sen myötä myynti on reilusti yli tuplat edelliseen vuoteen. Mites se nyt noin? – Miten...
Jantusesta Erikssoniksi: keskittymällä saat nopeammin tuloksia

Jantusesta Erikssoniksi: keskittymällä saat nopeammin tuloksia

Tällä kerralla Tuplaturinoissa käännetään kelkkaa neljin käsin. No, ei oikeastaan, mutta elokuisesta ykkösen kirouksella pelottelusta vaihdetaan keskittymisen ylistykseen. Teet syvemmän jäljen erikoismies Erikssonina kuin yleismies Jantusena. – Älä edelleenkään...
Sinä et ole asiakkaasi

Sinä et ole asiakkaasi

Tällä kerralla Tuplaturinoissa yritetään vimmaisesti kääntää katsetta pois omasta navasta. Oma näkökulma viehättää meitä jokaista aina eniten, mutta saadakseen myyntiä yrittäjän pitäisi koettaa miettiä asioita muidenkin perspektiivistä. – Näkökulmaharha vaivaa meitä...
Mikä on asiakaspalvelutilanteen tärkein hetki ja miksi se unohtuu

Mikä on asiakaspalvelutilanteen tärkein hetki ja miksi se unohtuu

Tällä kerralla Tuplaturinoissa palvellaan loppuun asti. Asiakaspalvelutilanteen tärkein hetki saa yrityksissä valitettava vähän huomiota, kun tekemistä kehitetään. Miksi se unohtuu ja mitä unohtuminen – tai muistaminen – voi tarkoittaa bisneksen kannalta. –...