Oletko yrittäjä ja mietit markkinointia? Olet perillä!
Yrittäjä, varo ykkösen kirousta!

Yrittäjä, varo ykkösen kirousta!

Tällä kerralla Tuplaturinoissa puitiin sitä, miten riskaabelia yrittäjän on jäädä yhden asiakkaan, markkinointikanava, myyntikanavan tahi tuotteen varaan.

Miten kerätä yleisön pirstaleet yhteen

Miten kerätä yleisön pirstaleet yhteen

Syyskauden ensimmäisissä Tuplaturinoissa puhuttiin pirstaleisesta yleisöstä ja miten sen saisi kasattua yhdeksi porukaksi. Puheissa myös toisto, toisto ja toisto.

Jos haluat päästä mediaan, ansaitse se

Jos haluat päästä mediaan, ansaitse se

Tällä kerralla Tuplaturinoissa yritetään ansaita mediaa. Millä ilveellä yritys voi päästä lehtien palstoille, radioaalloille tai jopa televisioon? Vieraana viestintäyrittäjä Jarkko Ambrusin.

Mene rohkeasti kohti myyntiä

Mene rohkeasti kohti myyntiä

Tällä kerralla Tuplaturinoissa suojaudutaan ei-raipalta. Myynti pelottaa ja hävettää, mutta kuitenkin yrittäjän pitäisi sitä tehdä. Onneksi apuakin löytyy.

Mainonta maksaa ja tuottaa tuloksia

Mainonta maksaa ja tuottaa tuloksia

Tällä kerralla Tuplaturinoissa puhuttiin mainonnasta. Siis siitä, joka on mielettömän tehokas väline uusien asiakkaiden löytämiseen ja myynnin kasvattamiseen.

Hutera kivijalka upottaa upeankin lukaalin

Hutera kivijalka upottaa upeankin lukaalin

Tällä kerralla Tuplaturinoissa käytiin läpi markkinoinnin perustaa, joka pitäisi olla kunnossa. Ilman sitä vaikkapa nyt mainonta lipsahtaa tyystin harakoille.

Laitatko asiakkaasi esteradalle?

Laitatko asiakkaasi esteradalle?

Tällä kerralla Tuplaturinoissa käydään ostamisen esteiden kimppuun. Myynnin esteistä puhutaan paljon – etenkin myyjät tekevät niin. Valitettavasti silloin näkökulma on täysin väärä.