”Uuden tuotteen lanseeraus on tyhmintä mitä voi tehdä – rohkeasti vaan tekemään!”
Tällä kerralla Tuplaturinoissa etsitään reittiä päivittäistavarakaupan hyllyyn. Onko se sellainen Eldorado, kuin moni yrittäjä uskoo ja miten sinne pääsee?
Tällä kerralla Tuplaturinoissa etsitään reittiä päivittäistavarakaupan hyllyyn. Onko se sellainen Eldorado, kuin moni yrittäjä uskoo ja miten sinne pääsee?
Tällä kerralla Tuplaturinoissa puitiin sitä, miten riskaabelia yrittäjän on jäädä yhden asiakkaan, markkinointikanava, myyntikanavan tahi tuotteen varaan.
Syyskauden ensimmäisissä Tuplaturinoissa puhuttiin pirstaleisesta yleisöstä ja miten sen saisi kasattua yhdeksi porukaksi. Puheissa myös toisto, toisto ja toisto.
Tällä kerralla Tuplaturinoissa yritetään ansaita mediaa. Millä ilveellä yritys voi päästä lehtien palstoille, radioaalloille tai jopa televisioon? Vieraana viestintäyrittäjä Jarkko Ambrusin.
Tällä kerralla Tuplaturinoissa suojaudutaan ei-raipalta. Myynti pelottaa ja hävettää, mutta kuitenkin yrittäjän pitäisi sitä tehdä. Onneksi apuakin löytyy.
Tällä kerralla Tuplaturinoissa viriteltiin Tulirinkiä – yhteen sopivien yritysten verkkoa, josta hyötyy etenkin asiakas ja siten myös mukana olevat yritykset.
Tällä kerralla Tuplaturinoissa puhuttiin mainonnasta. Siis siitä, joka on mielettömän tehokas väline uusien asiakkaiden löytämiseen ja myynnin kasvattamiseen.
Tällä kerralla Tuplaturinoissa tuotettiin sisältömarkkinointia puhumalla sisältömarkkinoinnista. Mistä niitä ideoita oikein keksisi, uskaltaako julkaista ja voiko sisältömarkkinoinnin ulkoistaa.
Tällä kerralla Tuplaturinoissa käytiin läpi markkinoinnin perustaa, joka pitäisi olla kunnossa. Ilman sitä vaikkapa nyt mainonta lipsahtaa tyystin harakoille.
Tällä kerralla Tuplaturinoissa käydään ostamisen esteiden kimppuun. Myynnin esteistä puhutaan paljon – etenkin myyjät tekevät niin. Valitettavasti silloin näkökulma on täysin väärä.
Tuoreimmat kommentit