Kuka myyjiä kaipaa?
Tällä kerralla TuplaTurinoissa pohditaan, tarvitaanko digiaikana enää myyjää ja jos niin miksi ja mihin. Puhutaan vähän myös pikkutuhmasta mainonnasta ja myynnin tuplaamisesta.
Tällä kerralla TuplaTurinoissa pohditaan, tarvitaanko digiaikana enää myyjää ja jos niin miksi ja mihin. Puhutaan vähän myös pikkutuhmasta mainonnasta ja myynnin tuplaamisesta.
Jotta suunnittelu, miettiminen, nouseminen ison kuvan vaatimalle korkeudelle onnistuisi, sille täytyy varata aikaa. Ajan hankkiminen onnistuu kahdella tavalla.
Tällä kerralla TuplaTurinoissa hakataan markkinointiväen kuplan seiniä sisäpuolelta. Ruoditaan hieman myös hallitusneuvottelujen oppia markkinoijalle.
Tällä kerralla TuplaTurinoissa kutsutaan tanssiin ja pohditaan, kenen kuuluu viedä. Siinä siivellä ruoditaan myös kaiken maailman matkailuportaaleja ja miksi niistä on kovin vähän hyötyä monelle yrittäjälle.
Tällä kerralla TuplaTurinoissa puidaan sisältömarkkinointia tyypillisten vastalauseiden kautta. “Sisältöä on niin paljon, että kukaan ei huomaa minun kamaani.” “En osaa kirjoittaa.” “En keksi aiheita.”
Tällä kerralla Tuplaturinoissa pureudutaan siihen, miksi loistavatkin markkinointi-ideat jäävät lopulta toteuttamatta. Käymme läpi viisi isointa syytä ja kaikkein suurin niistä viimeisenä. Puhutaan vähän myös someilemattomuudesta.
TuplaTurinoissa ruoditaan tällä kerralla rahaa, sen käyttämistä markkinointiin. Tai paremminkin käyttämättömyyttä. Tulilinjalla on myös kaavoihin kangistuminen.
Tällä kerralla TuplaTurinoissa puhallellaan pölyjä kirjoista ja kannustetaan sinuakin ryhtymään kirjailijaksi. Ainakin markkinointimielessä. Ja puhutaan vähän kuplistakin.
Valtaosa kampanjoista oli sitä samaa huttua kuin aina ennenkin ryyditettynä väkinäisellä somepuuhastelulla. Nyt haluan kuitenkin nostaa esiin niitä erinomaisia ideoita.
Tällä kerralla TuplaTurinoissa puidaan sitä, miten sinäkin voisit hyödyntää webinaareja bisneksessäsi. Puhutaan myös opintojen äidistä.
Tuoreimmat kommentit