Viisi vinkkiä asiantuntijamyyjälle
Tällä kerralla TuplaTurinoissa tarjoillaan viisi tärkeintä vinkkiä asiantuntijamyyjälle. Vinkit on poimittu Pieru tuulikaapissa -kirjasesta, josta on tulossa uudistettu painos.
Tällä kerralla TuplaTurinoissa tarjoillaan viisi tärkeintä vinkkiä asiantuntijamyyjälle. Vinkit on poimittu Pieru tuulikaapissa -kirjasesta, josta on tulossa uudistettu painos.
Olisi mahdottoman kiva, jos ratkaisuksi löytyisi jokin taikatemppu. Tai vaikka jokin katkaisija, jota kääntämällä tilanne muuttuisi. Valitettavasti sellaista ei ole. Sinun täytyy turvautua perinteisempiin keinoihin.
Tällä kerralla TuplaTurinoissa pohditaan, kannattaako markkinointiavusta maksaa ja jos, niin millaisilla reunaehdoilla.
Yrityksellesi olisi huomattavasti hyödyllisempää miettiä tekemisen tapojen muutosta kuin nykyisiin tapoihin soveltuvan järjestelmän rakentamista.
Tällä kerralla TuplaTurinoissa pohditaan, miten markkinointia kohdennetaan ja mitä hyötyä siitä on yrittäjälle. Mitkä ovat kohdentamisen kaksi tahoa ja miten säilytät asiakkaan johtolangan ehjänä ostokseen saakka?
Tällä kerralla TuplaTurinoissa pääsevät ääneen myös kuuntelijat. Siis yrittäjät, jotka haluavat tehdä parempaa markkinointia ja kasvattaa bisnestään ja ovat sen vuoksi valmiita kahden vuorokauden mittaiseen höykytykseen.
Tällä kerralla TuplaTurinoissa pohdittiin, kannattaako printtimediassa mainostaa ja millaiset mainokset muistetaan. Asiakaspalvelulla ja -kokemuksella on yhä suurempi rooli myynnin tuloksessa.
Markkinoinnin käytännön tekeminen monimutkaistuu koko ajan. Puhuimme taannoin TuplaTurinoissa siitä, muuttuvatko asiat jo liian nopeasti. Vaikka tekniikka kehittyy, se ei silti myy ensimmäistäkään tuotetta.
Tällä kerralla TuplaTurinoissa pohdittiin, miksi emme tee sitä, mitä pitäisi tehdä. Miksi emme tee niitä myynnin ja markkinoinnin asioita, joiden tiedämme tuovan hyötyä joskus tulevaisuudessa?
Markkinointi on yksi yrityksen perustoimintoja, mutta silti valtaosa yrittäjistä askaroi sen parissa lähinnä pakon edessä. Silloin, kun pitäisi ratkaista akuutti kassakriisi. Aivan kuin treenaisi maratonille käymällä lenkillä kerran kuukaudessa.
Tuoreimmat kommentit