Harva uskoo kerrasta
TuplaTurinoissa pohdittiin toiston tarvetta ja sinnikkyyttä markkinoinnissa.
TuplaTurinoissa pohdittiin toiston tarvetta ja sinnikkyyttä markkinoinnissa.
Tällä kerralla TuplaTurinoissa taitettiin peistä henkilöbrändäyksestä ja henkilöbrändäystrendin elämäntilanteesta. Joko trendi meni ja jos, niin tarvitseeko sitä brändiä enää pakertaa?
Tällä kerralla TuplaTurinoissa puhutti Turinabol ja näkökulman vaihdos.
Tällä kerralla TuplaTurinoissa puntaroitiin yrityksen kasvun uhkia ja mahdollisuuksia sekä jaettiin kesäkuun Kuukauden aasinsilta -palkinto.
Tällä kerralla TuplaTurinoissa vieraana kuullaan Intotalo Oy:n perustajaa ja vetäjää Ollis Leppästä. Asiakkaiden kontaktointi voi jännittää vielä 16 yrittäjävuoden jälkeen.
TuplaTurinoissa keskusteltiin Yrittäjäinfossa olleesta artikkelista, mainonnan eettisyydestä ja mainoksella herättämisestä sekä jaettiin toukokuun Kuukauden aasinsilta -palkinto.
Tällä kerralla TuplaTurinoissa pohdittiin verkostoitumisen merkitystä niin hyvässä kuin pahassa. Oletko sinä himoverkostoituja vai nurkassa yksin viihtyvä introvertti?
Tällä kerralla TuplaTurinoissa taitetaan peistä siitä, onko yrityksen henkilöityminen yrittäjään hyvä vai huono asia. Pitäisikö sitä välttää vai pitäisikö siihen pyrkiä?
Sekä TuplaTurinoissa että Tuplaamon blogeissa on patistettu yrittäjiä markkinoimaan ja ennen kaikkea olemaan läsnä somessa itse. Somessa oleminen ei automaattisesti tarkoita siellä mainostamista – somesta löytyvä yritys on luotettavampi kuin sellainen, jolla ei esimerkiksi ole Facebook-tiliä.
Tällä kerralla TuplaTurinoissa pysähdytään ajattelemaan. Tai ainakin kehotetaan kaikkia muita ottamaan mietintäpausseja, jos ei se Tuplaamossa aina onnistukaan.
Tuoreimmat kommentit