Laitetaanko dataa ja tarjousta vai fiilistä ja brändiä?
Tuplaturinoissa pureuduttiin datan käyttöön markkinoinnissa. Käytätkö dataa markkinoinnissa – pitäisikö käyttää?
Tuplaturinoissa pureuduttiin datan käyttöön markkinoinnissa. Käytätkö dataa markkinoinnissa – pitäisikö käyttää?
Mikko esitti aihetoiveensa, ja Tuplaturinat otti jälleen sen iloiten vastaan – kiitos Mikko! Miten järjestää myynti, kun yrittäjän aika on aina kortilla ja mitä kannattaa ottaa huomioon?
Tuplaturinat otti kopin kuulijan toiveesta ja puhui myynnin vaikeudesta – kiitos Ritva! Onko se myynti nyt niin vaikeaa?
Yrittäjien markkinointi on välillä melkoista arpapeliä. Asiakkailta vaaditaan kristallipalloa valikoiman tunnistamiseen.
Tuplaturinoissa pistettiin pakettiin kuluva vuosi ja kiikaroitiin tulevaan. Mitä kaikkea on tapahtunut Tuplaamossa, maailmalla ja mitä on mitä luultavimmin tulossa ensi vuonna eteen?
Tuplaturinoissa oli vieraana yrittäjä Elina Ruuskanen, MAIKKI Crew Osk:sta. Miten yhdistää yrittäjyys ja äiteys ja miten hankalaa suomalaisessa yhteiskunnassa on tehdä vähemmän töitä?
Tuplaturinoissa pohdittiin tällä kertaa kannattaako ”perinteistä” eli printattua mediaa enää käyttää. Onko printin kuolema vahvistettu? Pitääkö siirtyä digimainontaan?
Tuplaturinoissa oli tällä kertaa vieraana pallivahamestari eli Dick Johnsonin Leevi Kangas. Leevi kävi kertomassa Dick Johnsonin tarinan ja antoi pari vinkkiä verkkokauppaan.
Nettisivujen suhteen on monen monta asiaa, jotka tulisi ottaa huomioon, mutta otetaanpa niistä käsittelyyn viisi sangen olennaista.
Tuplaturinoissa tuotteistaminen tutisutti rintarekisteriä. Tuotteistaminen ei ole helppoa, mutta se kannattaa aina. Mitä tuotteistamisessa kannattaa ottaa huomioon?
Tuoreimmat kommentit