Miten voit parantaa printtimainostasi?

Miten voit parantaa printtimainostasi?

Miten voit parantaa printtimainostasi? Pasi sai taannoin pari printtimainosta (ja Jukka yhden), joissa oli parantamisen varaa. Videolla Pasi pohtii, miten näitä mainoksia voisi parantaa. Luottamus on se juttu, mikä täytyy pitää mielessä markkinointia ja myyntiä...
Kysymyksiä ja vastauksia sähköpostimarkkinoinnista

Kysymyksiä ja vastauksia sähköpostimarkkinoinnista

Sähköpostimarkkinointi herättää yrittäjissä usein kysymyksiä, joten päätimme vastata niistä yleisimpiin. Valitettavasti nyrkkisäännöt ovat harvassa, mutta suuntaviivoja ainakin vedellään. Muista luvat! Älä osta kylmiä sähköpostilistoja Yritä ilahduttaa asiakasta...
Näin lisäät yrityksesi Googlen karttoihin

Näin lisäät yrityksesi Googlen karttoihin

Pasi on kiertänyt Suomen ympäri kolme kertaa saarnaten Markkinointi-iltamissa muun muassa siitä, ettei yritystä ole olemassa, jollei sitä löydä Googlesta. Nettisivujen Google-näkyvyys on asia erikseen, mutta löydettävyydessä auttaa ainakin se, että yritys löytyisi...
Sosiaalinen media ja virheen pelko

Sosiaalinen media ja virheen pelko

Tällä kerralla Tuplaturinoissa iskettiin juttua peloista ja etenkin niiden vaikutuksesta sosiaalisen median tekemisiimme – ja tekemättä jättämisiin. Entä jos siellä mokaa? Pelko on rakennettu meihin sisään: evoluutio on suosinut varovaisuutta Kaikkein pahinta on olla...
Kympillä kympin asiakkaita

Kympillä kympin asiakkaita

Yrittäjätuttuni soitti minulle. Hän aloitti kysymällä mielipidettäni, mutta kertoi kysymyksen ja vastauksen samassa lauseessa. ”Pasi, minä tein virheen, hinnoitteluvirheen.” Hän kertoi tyhjän kalenterin ja tammikuun alun ”kuolemanlaakson” aiheuttaneen heikon hetken ja...
Haastattelussa yrittämisen moniottelija Atte Miikkulainen

Haastattelussa yrittämisen moniottelija Atte Miikkulainen

Nuoresta iästään huolimatta Miikkulaisen Atte on moniottelija yrittämisen saralla. Kuuntele Aten mielenkiintoinen tarina. Ilman huippukoulutustakin voi menestyä Erikoinen tehtävä armeijassa Mitä yhteistä on Särkänniemen radio-ohjattavilla veneillä ja Atella? Mikä oli...
Apua markkinoinnin termiviidakkoon

Apua markkinoinnin termiviidakkoon

Ala kuin ala kehittää oman jargoninsa. Tarkoituksena ei ole ainakaan suoranaisesti eristäytyä omaan piiriinsä, mutta niin siinä tahtoo käydä. Toki termien heittely voi osalle ammattilaisista olla myös tapa hämmentää potentiaalinen asiakas, tuoda esiin oma ylemmyytensä...
Miten makkaraa tehdään?

Miten makkaraa tehdään?

Mitä tapahtuu, kun kokki loihtii maan mahtavimman pippuripihvin? Tarina tästä on tylsältä nimeltään prosessikuvaus. Miksi siitä kannattaa kertoa asiakkaille? Sitä pyöriteltiin tänään Tuplaturinoissa. ”Eihän asiakasta kiinnosta kuin lopputulos” Luottamuksen...
Kuukausimaksuhelvetti vai järkeviä investointeja?

Kuukausimaksuhelvetti vai järkeviä investointeja?

Yrittäjälle on tarjolla vaikka minkälaisia työkaluja työn helpottamiseksi. Mitä kannattaa ottaa huomioon, kun niitä valitsee ja ottaa käyttöön? Aina ei kannata käyttää halvimpia työkaluja Sähköiset taloushallinnon työkalut ovat ehdottomia Automaation pitäisi helpottaa...
Laitetaanko dataa ja tarjousta vai fiilistä ja brändiä?

Laitetaanko dataa ja tarjousta vai fiilistä ja brändiä?

Tuplaturinoissa pureuduttiin datan käyttöön markkinoinnissa. Käytätkö dataa markkinoinnissa – pitäisikö käyttää? Digitaalinen markkinointi tuottaa valtavasti dataa Dataa saa kerättyä edullisesti Kumpi ratkaisee – luovuus vai data? Data auttaa kohdentamaan mainontaa...