Miten alkuun sähköpostimarkkinoinnissa?

Miten alkuun sähköpostimarkkinoinnissa?

Tällä kerralla Tuplaturinoissa sorkittiin sähköpostimarkkinointia Poskiparran pyynnöstä. Tulokulmana oli erityisesti se, miten hommassa pääsee alkuun, mutta luonnollisesti siinä sivussa käsiteltiin koko kuviota yleisemminkin. Ja alkuun filosofoitiin ylipäätään minkä...
Kuka yrityksen tappaa

Kuka yrityksen tappaa

Tällä kerralla Tuplaturinoissa oli tapetilla kuolema tai ainakin sen uhka. Onko pienellä (köyhällä) mitään jakoa, kun iso (rikas) survoo markkinoilla? Ja kuinka vaarallinen se verkkokauppa onkaan. – Isot tappaa pienet ja verkkokauppa kivijalan – Kupittaan...
Pidä ääntä, mutta älä huuda

Pidä ääntä, mutta älä huuda

Nykypäivän ihminen ei saa hetken rauhaa, sillä koko ajan eri kanavista pusketaan jos jonkinlaista viestiä. Siksi monen mieleen juolahtaa ajatus muuttaa keskelle korpea ja luopua kaikista medioista. Yksi virheellinen ajattelutapa tällaisten mietteiden taustalla on se,...
Paluu perusasioihin – taas

Paluu perusasioihin – taas

Tällä kerralla Tuplaturinoissa palattiin perusasioiden äärelle. Niiden, jotka ovat niin kovin tylsiä, ja kaikkihan ne tietävät, mutta jotka todellisuudessa ratkaisevat pelin. – Teknologian kehitys luo jatkuvasti lisää mahdollisuuksia – Yhä useammalla on...
Kaikki, mitä yrittäjän tulee LinkedInistä tietää

Kaikki, mitä yrittäjän tulee LinkedInistä tietää

Välillä kovaakin kritiikkiä niittänyt sosiaalisen median kanava LinkedIn tuntuu jakavan erityisen paljon mielipiteitä, mutta voisiko siitä kuitenkin olla yrittäjälle enemmän hyötyä kuin haittaa? LinkedIn on siitä erilainen sosiaalisen median edustaja, että se on...
Kun yrittäjä uupuu

Kun yrittäjä uupuu

Tällä kerralla Tuplaturinoissa uidaan hieman syvemmissä vesissä kuin tavallisesti. Miksi pidettiin yli kahden kuukauden tauko ja mitä sen syistä voi jokainen yrittäjä oppia? Aihe ei ole helppo, mutta toivottavasti tämä jutustelu saa edes muutaman yrittäjän korjaamaan...
Kolme mainoskanavaa, joita kilpailijasi ei vielä käytä

Kolme mainoskanavaa, joita kilpailijasi ei vielä käytä

Tunnetuimpiin digitaalisiin mainosalustoihin kuuluvat muun muassa Facebook, Instagram ja Google. Myös YouTube-mainonta on selkeästi alkanut viime vuosina yleistyä. Kuitenkin tuntemattomampia mainonnan muotoja löytyy yhä muutamia. Näihin harvinaisiin herkkuihin...
Näin teet videoita – Videon julkaisukanavat

Näin teet videoita – Videon julkaisukanavat

Näin teet videoita -videosarjan viimeisessä jaksossa Riku puhuu siitä, missä videoita voi julkaista ja mitä niitä julkaistaessa kannattaa ottaa huomioon. Katso video ja ota vinkit talteen. Videon voit katsoa alta:...
Näin teet videoita – Videoeditointiohjelmat

Näin teet videoita – Videoeditointiohjelmat

Tässä jaksossa Riku kävi läpi erilaisia videoeditointiohjelmia. Puhetta oli niin tietokoneohjelmista kuin älypuhelimelle saatavista appeista. Videolla käytävät ohjelmat: – Adobe Premiere Clip http://www.adobe.com/fi/products/premiere-clip.html – FilmoraGo...
Kelpaisiko yhden ison idean sijaan monta pientä

Kelpaisiko yhden ison idean sijaan monta pientä

Tällä kerralla Tuplaturinoissa liikuttiin kohti pienempää. Moni yrittäjä hakee sitä yhtä isoa ideaa ja siinä tohinassa hukkaa monta potentiaalisesti rahakasta pientä ideaa. Älä sinä tee niin. Olisiko lottovoitto oikeasti kiva? Tyypillisiä virheitä menestystuotteen...