Oletko yrittäjä ja mietit markkinointia? Olet perillä!
urputusta@gmail.com

urputusta@gmail.com

Myönnän heti alkuun, että tämä blogiteksti on kiukuttelua, mutta sitä aiheeni teettää – ja välillä vähän naurattaakin. Ennen kuin herne-maissi-paprikat ovat poskionteloissa saakka, lue postauksen lopusta ratkaisuehdotukset ja synninpäästö.Olen tänä syksynä...
Digimarkkinoinnin manifesti – Joko sinä ymmärrät verkon merkityksen?

Digimarkkinoinnin manifesti – Joko sinä ymmärrät verkon merkityksen?

Kun milleniaalit alkoivat vyöryä työpaikoille ja kapuamaan jopa johtotason palleille, luulisi digimarkkinoinnin viimeistään rysähtäneen jokaisen yrityksen tietouteen – vai voiko vielä tänä päivänä löytää yrityksiä, jotka eivät verkossa näy?Tämä kysymys takaraivossa...
Yrittäjä hinnoitteli itsensä hengiltä

Yrittäjä hinnoitteli itsensä hengiltä

Harvoin yrittäjä hinnoittelee itsensä hengiltä pyytämällä liikaa. Syy huonoon menestykseen johtuu usein alakanttiin hinnoitellusta tuotteesta. Vaikka kysyntää olisi, yritetään elää pyhällä hengellä.

Markan paskaa

Markan paskaa

Siinä missä turistiputiikkien hyllyjen pitäisi notkua kotimaista designia ja käsityöläisten taidonnäytteitä, tilan täyttää kiinalainen markan paska.

Onko palveleminen oikeasti liian kallista?

Onko palveleminen oikeasti liian kallista?

Tällä kerralla Tuplaturinoissa kannettiin astioita itse palautuspisteelle ja mietittiin toisenlaista vaihtoehtoa. Voitaisiinko Suomessakin palata palvelemiseen itsepalvelun sijaan? Ja miten ylipäätään valitsemme kahvilan, johon menemme?

Vaikeat asiat ovat vaikeita

Vaikeat asiat ovat vaikeita

Tällä kerralla Tuplaturinoissa pidettiin ääntä vaikeista asioista. Usein ne tulosten kannalta arvokkaimmat tehtävät ovat niitä, joiden tekeminen on vaikeaa tai ainakin ne tuntuvat vaikeilta. Vai onko kyse sittenkin vain ryhtymisrajoitteisuudesta?