Tällä kerralla Tuplaturinoissa tehtiin pitkästä aikaa sisältömarkkinointia sisältömarkkinoinnista. Näkökulmana kuitenkin se, onko siitä oikeasti hyötyä ja voiko niitä hyötyjä mitata.

– Sisältömarkkinointi on ollut Tuplaamon ykköshevonen lähdöstä asti
– Se on ollut myös ykkösvihjeemme yrittäjille, mutta vastustustakin on tullut
– Rand Fishkin kyseenalaistaa reippaasti sisältömarkkinoinnin mittaamisen
– Samoin tekee Tim Soulo
– Kun hakukoneanalytiikkafirma ei mittaa edes niitä asioita, joita olisi helppo mitata
– 10 hyötyä sisältömarkkinoinnista ja muutama lisää
– Digitaalisen markkinoinnin lupaus rapisee
– Kannattaako sitä nyt sitten oikeasti tehdä?
– Paljon maksaa sen tekemättä jättäminen?

Jaksossa mainittua:

Rand Fishkin: ”Provable Marketing Attribution is a Boondoggle; Trust Your Gut Instead”

Tim Soulo (Twitterissä): ”Let’s talk about the ’ROI of Content Marketing.”

Kuuntele tai katso Tuplaturinat alta, iTunesista tai Spotifysta.

Katso: