Tällä kerralla Tuplaturinoissa tutkailtiin markkinoinnin skitsofreenista luonnetta. Se siis pyrkii hankkimaan kauppaa heti, mutta samalla rakentamaan tulevaa. Tai ainakin sen pitäisi.

– Yrittäjillä tuntuu olevan jatkuvasti akuutti tilanne päällä
– Digitaalisuus on ohjannut vuosia lyhytjännitteisyyteen
– Maailmalla on jo pulaa strategiaosaajista
– Strategia kuuluu kaikille!
– Millaiselta haluat vaikuttaa asiakkaiden mielessä
– Linjakkuus auttaa asiakkaita
– Mainos voi tuoda asiakkaan, mutta todennäköisemmin ei
– Tee aina enemmän kuin logo lehdessä!
– Rahaa tarvitaan nyt, mutta myös ensi vuonna

Jaksossa mainittua: Jyri Erma: Viisas mies ei kuse vastatuuleen

Kuuntele tai katso Tuplaturinat alta, iTunesista tai Spotifysta.

Katso: