Oletko yrittäjä ja mietit markkinointia? Olet perillä!

Syyskauden ensimmäisissä Tuplaturinoissa puhuttiin pirstaleisesta yleisöstä ja miten sen saisi kasattua yhdeksi porukaksi. Puheissa myös toisto, toisto, toisto, sekä näitä juttuja:

– Jokainen katsoo, kuuntelee ja lukee eri asioita, eri aikaan ja eri kanavista
– Ihmiset myös välttelevät mainoksia
– Yhdellä kampanjalla ei tavoita kaikkia, yleisöt ovat pirstaleina
– Tarkka rajaaminen entistä helpompaa, mutta riittääkö kohderyhmän koko elättämään
– Toisto on markkinoinnin ydintekoja – kun yleisö on hajallaan, toistaminen tarpeeksi usein vaikeaa
– Hajallaan olevat asiakasehdokkaat pitäisi saada jotenkin kasattua yhdeksi yleisöksi – kaksi työkalua auttaa
– Sähköpostilista ja uudelleenkohdistaminen eivät ole vaikeita tehdä, mutta opetella täytyy

Kuuntele tai katso Tuplaturinat alta, iTunesista tai Spotifysta.

Katso:

« | »

Yksinyrittäjäkin voi tehdä mukavan tilin inhimillisellä työmäärällä!

Yrittäjänä sinun pitäisi joko

  1. Tienata paremmin kuin työntekijänä.
  2. Tehdä vähemmän töitä samalla tulotasolla.
  3. Saada päättää vapaasti milloin, missä ja kuinka paljon teet töitä ja silti tulla toimeen mukavasti.

Jos yksikään noista kohdista ei toteudu, yrittäjyyden riskien ottaminen on järjetöntä. Kun hoidat asiat oikein, voit saavuttaa tilanteen, jossa tienaat paremmin, teet vähemmän töitä ja nautit yrittäjän vapaudesta. Tämän koulutuksen ainoa tavoite on viedä sinut sinne.