Oletko yrittäjä ja mietit markkinointia? Olet perillä!

Tällä kerralla Tuplaturinoissa yritetään ansaita mediaa. Millä ilveellä yritys voi päästä lehtien palstoille, radioaalloille tai jopa televisioon? Oppia antamassa Viestintävahvistin Oy:n yrittäjä, entinen päätoimittaja Jarkko Ambrusin.

– Mistä puhutaan, kun puhutaan ansaitusta mediasta
– Lehtijuttu ei ole Graalin malja, mutta jotakin sillä voi toki saavuttaa
– Ansaittu media ei aina olekaan se edullisin väylä mediaan
– 237 viestiä toimituksen sähköpostiin yhdessä aamupäivässä
– Millä pääsee mediaan aivan taatusti
– Toimittajaa kiinnostaa se, mikä kiinnostaa hänen yleisöään
– Tiedotteisiin tungetaan usein aivan liikaa dataa
– Kaikki mediat eivät sovi kaikille
– Miksi kannattaa pyytää ulkopuolinen kaivelemaan firmasta tiedotettavaa
– Valikoi sopiva ajankohta tiedottamiselle – seuraa mediaa!
– Älä yritä huijata toimittajia

Kuuntele tai katso Tuplaturinat alta, iTunesista tai Spotifysta.

Katso:

« |

Yksinyrittäjäkin voi tehdä mukavan tilin inhimillisellä työmäärällä!

Yrittäjänä sinun pitäisi joko

  1. Tienata paremmin kuin työntekijänä.
  2. Tehdä vähemmän töitä samalla tulotasolla.
  3. Saada päättää vapaasti milloin, missä ja kuinka paljon teet töitä ja silti tulla toimeen mukavasti.

Jos yksikään noista kohdista ei toteudu, yrittäjyyden riskien ottaminen on järjetöntä. Kun hoidat asiat oikein, voit saavuttaa tilanteen, jossa tienaat paremmin, teet vähemmän töitä ja nautit yrittäjän vapaudesta. Tämän koulutuksen ainoa tavoite on viedä sinut sinne.