TuplaTurinoissa keskusteltiin Yrittäjäinfossa olleesta artikkelista, mainonnan eettisyydestä ja mainoksella herättämisestä.

  • Vanha totuus markkinoinnissa on, että jos kukaan ei vedä hernettä nenään, mainos, kampanja tai joku muu tekele ei ole ollut tarpeeksi provosoiva
  • Myykö seksi? Tästä vanhasta Teknoksen Panu-maalimainoksesta on 11 vuotta aikaa, mutta se muistetaan edelleen
  • Ulkoasuun satsaaminen kannattaa, mutta silloin sisällöstä täytyy tinkiä
  • Huumori myy, jos vitsit uppoaa
  • Työtä, työtä siis lisää ja paksua nahkaa tarvitaan kunnon menestykseen. Mene jo ja tee!

Kuuntele alta.

Jukan viime viikolla ansaitsema Kuukauden aasinsilta -palkinto.

aasinsilta

Tässä Antti Tähtisen twiitti:

 

Tuplaturinat YouTubessa: