Tällä kerralla TuplaTurinoissa pohdittiin näkökulmaeroja B2B- ja B2C-markkinoinnissa. Milloin metamorfoosi ihmisestä yrittäjäksi tapahtuu ja miten ajattelutapa sekä ostopäätöksen muodostuminen silloin muuttuu?

  • Niissä harvoissa yrityksissä, jotka rajaavat asiakaskuntaansa, asiakkaiksi rajataan usein joko yritykset tai kuluttajat
  • Onko ostopäätöksessä eroa yrityksessä vs. henkilökohtaisessa elämässä?
  • Rationaalinen päätöksenteko vaatii myös tunnepohjaa
  • B2C, B2B vai kuitenkin H2H?
  • Räväkkyys toimii samalla tavalla bisneksessä kuin bisneksessä

Kuuntele alta.

Mitä asioita haluaisit TuplaTurinoissa käsiteltävän? Kommentoi alle tai pistä twiittiä #TuplaTurinat ja @Tuplaamo

Tuplaturinat YouTubessa: