Tällä kerralla TuplaTurinoissa pohdittiin yritysten toimintaa messuilla. Millä eväillä messuille kannattaa lähteä vai kannattaako sinne ylipäätään raahautua? Riittääkö pari pussia karkkeja ja rasia kyniä?

Ennen kuin lähdet messuille, mieti nämä:

  • Mitkä ovat tavoitteesi messuille? Kauppoja, kontakteja, näkyvyyttä, mitä?
  • Miten mittaat tuloksia eli seuraat tavoitteisiin pääsyä?
  • Miten erotut muista? Onko se hieno messuosasto vai erinomainen henkilökohtainen palvelu?
  • Miten saat asiakkaat messuille? Älä luota messujärjestäjän markkinointiin, vaan ole itse yhteydessä nykyisiin tai potentiaalisiin asiakkaisiin ja houkuttele heidät paikan päälle. Lue lisää tästä >>>
  • Miten valmistaudut? Älä tuskaile messuja edeltävänä päivänä, että kynät jäi tulliin jumiin.
  • Miten toimit messuilla? Älä ainakaan nojaile tiskiin ja syö omia karkkeja, muista tavoitteet tässäkin.

Kuuntele alta.

Kenet haluaisit TuplaTurinoiden vieraaksi? Toivo Twitterissä #tuplaturinavieras

Tuplaturinat YouTubessa: