TuplaTurinoissa ruoditaan tällä kerralla rahaa, sen käyttämistä markkinointiin. Tai paremminkin käyttämättömyyttä. Tulilinjalla on myös kaavoihin kangistuminen.

– Miksi suomalaiset eivät uskalla kokeilla uusia asioita?
– Mitä tyypillisen aloittavan yrityksen markkinointibudjetille pitäisi tehdä?
– Riittääkö 83,33 € kuukaudessa?
– Pitääkö rahaa sitten holvata oikealle ja vasemmalle?
– Kun rahaa sitten käyttää, mihin sillä täytyy pyrkiä?
– Mitä valokuvausliikkeen pitäjä teki, kun huomasi mainoksen toimivan?
– Jos tietäisit vedonlyöntikohteen, joka antaisi rahat aivan varmasti 1,5-kertaisena takaisin, kuinka paljon satsaisit siihen?

Kuuntele alta.

Kiosked löysi kasvun – hehkutettu startup otti taka-askeleen ja kauppaa nyt mainontaa verkossa (HS.fi)