Thomann näyttää mallia verkkokaupan markkinoinnista. Monen mielestä tämä on varmasti vanhanaikaista, mutta mitä väliä sillä on, jos kassa kilisee?
Thomann näyttää mallia verkkokaupan markkinoinnista. Monen mielestä tämä on varmasti vanhanaikaista, mutta mitä väliä sillä on, jos kassa kilisee?
Hyvä video. Vaikka paperinen suoramainos ei ole kaikkein seksikkäintä, se toimii eli myy.
Lisäisin, että suoramainonta on kallista vain silloin, kun se tehdään väärin.
Turvallinen tapa aloittaa on lähettää testikirje nykyisille parhaille asiakkaillesi. Jos he eivät vastaa mainokseesi, tuskin kukaan muukaan.
Moni suuri etämyyntiyritys on aloittanut juuri noin. Suoramarkkinointiasiantuntija ja partnerini Drayton Bird kutsuu asiakaslistaa ”luvaksi painaa rahaa.”
Kohtele suoramainosta myyntimiehenä, jolta vaadit mittavia tuloksia. Itseasiasssa, kehotan kohtelemaan kaikkea mainontaasi myyntimiehenä, jolta vaadit kassaan rahaa – todistetusti. Kaikki muu on toissijaista.
Terveisin,
Timo Jäppinen
http://www.timojappinen.fi/