Tuplaamo
  • Blogi
  • Kirjaudu sisään
Select Page

Mitä sinä voit oppia markkinoinnista lätkäjätkiltä?

mennessä Jukka | 1 comment

  1. Miika
    Miika 10.12.2009 klo 21.41

    Hyvä mainos kieltämättä! Tosin se ei täytä ihan täysin kriteereitä millä määritellään täsmälleen kohteeseensa osunut mainos. Jep, mainoksen tajusi vain kohderyhmä. Mutta kohderyhmää tavoitellessa tuhlattiin valtava määrä rahoja kohderyhmän ulkopuolelle sohimiseen. Eli kun mainos oli perus sanomalehdessä niin jyrättiin kärpänen henkilöautolla kun kärpäslätkälläkin olisi osunut.

    Kunnon markkinointimies olisi siis hakenut sellaisen paikan (tai paikat) tälle mainokselle, jolla olisi tavoitettu mahdollisimman sataprosenttisesti kohderyhmä ja huteja olisi tullut mahdollisimman vähän, esim. joku alan harrastajien lehti/nettisivu, tai aamulehden nettisivuille jääkiekkouutisten kohdalle valtavat bannerit. Tätä siis meinaisi ”vain kohteeseen osuva mainonta”.

    Vastaa

Submit a Comment Peruuta vastaus

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

Oy TuloksenTuplausToimisto Ab
Hatanpään valtatie 34 C
33100 Tampere

Puh: 044 3286 112
Y-tunnus: 2274846-6

Verkkolaskuosoite: 003722748466
Operaattori: Maventa
Välittäjän tunnus: 003721291126

Pyöriikö mielessäsi jokin näistä kysymyksistä tai ongelmista?

Tarvitsen ryhtiä ja järkeä markkinointiin >>>

Markkinointini tarvitsee lisää sisältöä >>>

Palvelustani pitää tehdä helposti myytävä >>>