Millä tolalla on suomalaisten pk-yritysten digitaalinen markkinointi?
Tuplaamon digitwerkkaajan Emmi Kurrun lopputyöhön kuului kyselytutkimus suomalaisten pk-yritysten digitaalisen markkinoinnin hyödyntämisestä. Kyselyyn vastasi huikeat 613 pienyrittäjää!
Kooltaan yritykset olivat pääasiassa 1-5 hengen mikroyrityksiä, mutta mukaan mahtuu myös 5-10 sekä muutama yli 15 henkeä työllistävä yritys. Kyselyyn vastanneet yrittäjät/yritykset sijaitsevat ympäri Suomea keskittyen suurimpiin kaupunkeihin, kuten Tampereelle, Helsinkiin, Jyväskylään ja Turkuun.
Pääset selailemaan “Digimarkkinoinnin manifesti – tutkimustulokset suomalaisyritysten verkon hyödyntämisestä” infograafeja ja Emmin yhteenvetoa täyttämällä oheisen lomakkeen.