Tällä kerralla Tuplaturinoissa palattiin vuosikymmenen takaiseen analogiaan. Onko markkinointi tosiaan kuin ravivetoa ja miksi ei kannata yrittää tehdä kaikkea sitä, mitä kouluttajat käskevät.
– 30 vuotta sitten ei ollut 70-luku
– V75 voi tuntua monimutkaiselta, mutta ei oikeasti ole
– Vaikka osaat ja panostat paljon, voit silti jäädä tappiolle
– Perusasioidenkaan ei aina tarvitse olla tiptop
– Sinun ei tarvitse hallita Facebook-mainontaa tehdäksesi Google-mainontaa
– Vain kokeilemalla saat tietää
– Mokaamisen ja muun pelkoa
– Auttaako ulkopuolelta vittuilu parantamaan?
Kuuntele tai katso Tuplaturinat alta, iTunesista tai Spotifysta.
Kommentti *Kyllä, joskus kouluttajien neuvojen noudattaminen voi olla hyödyllistä, varsinkin jos heillä on kokemusta ja asiantuntemusta alalta. Jokainen tilanne on kuitenkin ainutlaatuinen, ja joskus oma kokemus ja intuitio voivat olla arvokkaampia. Kannattaa muistaa, että 30 vuotta sitten ei ollut 70-luku, ja sama pätee markkinointiin – menneisyydessä toimineet strategiat eivät välttämättä ole sopivia nykyään. Esimerkiksi V75 voi vaikuttaa monimutkaiselta, mutta se ei ole sitä, jos sen selvittää.