Oletko yrittäjä ja mietit markkinointia? Olet perillä!

Tällä kerralla Tuplaturinoissa mennään pakkasen puolelle. Miksi sinunkin pitäisi pelkän hehkutuksen sijaan noteerata markkinoinnissasi myös negatiivisia puolia.

– ”Itsensä kehuminen on niin vaikeaa”
– Nyt ei puhuta negatiivisesta markkinoinnista
– Yleensä markkinointi keskittyy vain hyviin puoliin
– Heikentääkö heikkouden mainitseminen todella myyntiä?
– Voisiko heikkouden kääntääkin vahvuudeksi?
– ”Maku ei tosin ole paras mahdollinen”
– Asiakas ajattelee jo itse, miksi ei ostaisi
– Rehellinen puhe saa sinut myös vaikuttamaan rehelliseltä
– Avoimuus ensin -politiikkaa

Ernest Shackletonin feikkirekryilmoitus >>>

Volkswagenin kupla-mainoksista >>>

Kalanmaksaöljymainos “Maku ei tosin ole paras mahdollinen” >>>

Kuuntele tai katso Tuplaturinat alta, iTunesista tai Spotifysta.

Katso:

« | »

Yksinyrittäjäkin voi tehdä mukavan tilin inhimillisellä työmäärällä!

Yrittäjänä sinun pitäisi joko

  1. Tienata paremmin kuin työntekijänä.
  2. Tehdä vähemmän töitä samalla tulotasolla.
  3. Saada päättää vapaasti milloin, missä ja kuinka paljon teet töitä ja silti tulla toimeen mukavasti.

Jos yksikään noista kohdista ei toteudu, yrittäjyyden riskien ottaminen on järjetöntä. Kun hoidat asiat oikein, voit saavuttaa tilanteen, jossa tienaat paremmin, teet vähemmän töitä ja nautit yrittäjän vapaudesta. Tämän koulutuksen ainoa tavoite on viedä sinut sinne.