Tällä kerralla Tuplaturinoissa tehtiin pitkästä aikaa sisältömarkkinointia sisältömarkkinoinnista. Näkökulmana kuitenkin se, onko siitä oikeasti hyötyä ja voiko niitä hyötyjä mitata.
– Sisältömarkkinointi on ollut Tuplaamon ykköshevonen lähdöstä asti
– Se on ollut myös ykkösvihjeemme yrittäjille, mutta vastustustakin on tullut
– Rand Fishkin kyseenalaistaa reippaasti sisältömarkkinoinnin mittaamisen
– Samoin tekee Tim Soulo
– Kun hakukoneanalytiikkafirma ei mittaa edes niitä asioita, joita olisi helppo mitata
– 10 hyötyä sisältömarkkinoinnista ja muutama lisää
– Digitaalisen markkinoinnin lupaus rapisee
– Kannattaako sitä nyt sitten oikeasti tehdä?
– Paljon maksaa sen tekemättä jättäminen?
Jaksossa mainittua:
Rand Fishkin: ”Provable Marketing Attribution is a Boondoggle; Trust Your Gut Instead”
Tim Soulo (Twitterissä): ”Let’s talk about the ’ROI of Content Marketing.”
Kuuntele tai katso Tuplaturinat alta, iTunesista tai Spotifysta.
Olen tehnyt verkkosisältömarkkinointia jo jonkin aikaa. Perusasiat, kuten oikolukemisen, muokkaamisen ja kirjoittamisen oppiminen, ovat välttämättömiä taitoja tehdessäsi tätä työtä.
Onko se vaikeaa? Voi olla. Mutta onko se sen arvoista? Ehdottomasti.
Suomalaisten nettikasinoiden etu on niiden saavutettavuus. Pelaajat voivat käyttää suosikkipelejään milloin tahansa ja mistä tahansa pöytäkoneella, kannettavalla tietokoneella tai mobiililaitteella. Tämän joustavuuden ansiosta pelaajat voivat nauttia pelaamisesta omilla ehdoillaan, olivatpa he kotona, liikkeellä tai jopa kahvitauon aikana.
Suomalaiset nettikasinot asettavat turvallisuuden kannalta etusijalle pelaajiensa henkilö- ja taloustietojen suojaamisen. He käyttävät kehittynyttä salaustekniikkaa varmistaakseen, että kaikki tapahtumat ovat turvallisia ja luottamuksellisia. Lisäksi hyvämaineiset nettikasinot Suomessa ovat lisensoimia ja asianmukaisten viranomaisten sääntelemiä, mikä antaa pelaajille mielenrauhan. Nettikasino valinta sivustollamme on erittäin suuri, joten mene eteenpäin ja valitse.
Kontenttimarkkinointi on tehokas tapa tavoittaa ja sitouttaa asiakkaita. Laadukas sisältö lisää luottamusta ja uskollisuutta, mikä parantaa liiketoiminnan tuloksia.