Oletko yrittäjä ja mietit markkinointia? Olet perillä!

Tällä kerralla Tuplaturinoissa taivastellaan kaiken bisneksen mullistaneen digimarkkinoinnin tilannetta. Viime vuonna sen kehitys otti ensimmäistä kertaa taka-askeleita. Mitä nyt ja mitä jatkossa?

– Kaikki alkoi pimeällä 90-luvulla
– Moni ei välttämättä edes miellä nettisivuja digimarkkinoinniksi
– Avainsana on data
– Mainostajille digi toi paljon hyvää: isojen etumatka kapeni
– Mainosalustoille digi toi ylettömästi hyvää
– Valitettavasti dataa voi myös vääristellä, tahallaan tai vahingossa
– Vuonna 2020 digi ottikin askelta taakse
– Lainsäätäjät etunenässä, Apple ja Google perässä
– Mainostajan työkaluja on heikennettu, eli isojen etu on taas kasvanut
– Edelleen hyviä puolia on paljon, niiden hyödyntäminen vain ehkä vaatii enemmän
– Erityisesti mainostajalta vaaditaan enemmän laatua
– Sisältömarkkinoinnin merkitys ei ainakaan pienene
– ”Kyllä ne kuitenkin jotakin uutta keksivät”
– Ehkäpä taas vähän vilkaisua perusasioihin tarvitaan

Furry Analyticsin kuukausittain päivittyvä data iOS-käyttäjien seurantaluvista >>>

Kuuntele tai katso Tuplaturinat alta, iTunesista tai Spotifysta.

Katso:

« | »

Yksinyrittäjäkin voi tehdä mukavan tilin inhimillisellä työmäärällä!

Yrittäjänä sinun pitäisi joko

  1. Tienata paremmin kuin työntekijänä.
  2. Tehdä vähemmän töitä samalla tulotasolla.
  3. Saada päättää vapaasti milloin, missä ja kuinka paljon teet töitä ja silti tulla toimeen mukavasti.

Jos yksikään noista kohdista ei toteudu, yrittäjyyden riskien ottaminen on järjetöntä. Kun hoidat asiat oikein, voit saavuttaa tilanteen, jossa tienaat paremmin, teet vähemmän töitä ja nautit yrittäjän vapaudesta. Tämän koulutuksen ainoa tavoite on viedä sinut sinne.