Oletko yrittäjä ja mietit markkinointia? Olet perillä!

Tällä kerralla Tuplaturinoissa palvellaan loppuun asti. Asiakaspalvelutilanteen tärkein hetki saa yrityksissä valitettava vähän huomiota, kun tekemistä kehitetään. Miksi se unohtuu ja mitä unohtuminen – tai muistaminen – voi tarkoittaa bisneksen kannalta.

– Ensivaikutelmasta puhutaan eniten – se pitää muistaa niin verkossa kuin livenä
– Palvelutilanteen eteneminen saa sekin huomiota
– Toimitusajat, hinnat ja lisämyynti ovat osa asiakaspalvelua
– Mutta mitä tapahtuu lopuksi?
– Ikimuistoinen automyyjä ja kadonnut vilppihuolto
– Milloin asiakaspalvelutilanne loppuu?
– Loppu voi olla alku jollekin kauniille
– Miksi emme ajattele loppua?

Kuuntele tai katso Tuplaturinat alta, iTunesista tai Spotifysta.

Katso:

« | »

Yksinyrittäjäkin voi tehdä mukavan tilin inhimillisellä työmäärällä!

Yrittäjänä sinun pitäisi joko

  1. Tienata paremmin kuin työntekijänä.
  2. Tehdä vähemmän töitä samalla tulotasolla.
  3. Saada päättää vapaasti milloin, missä ja kuinka paljon teet töitä ja silti tulla toimeen mukavasti.

Jos yksikään noista kohdista ei toteudu, yrittäjyyden riskien ottaminen on järjetöntä. Kun hoidat asiat oikein, voit saavuttaa tilanteen, jossa tienaat paremmin, teet vähemmän töitä ja nautit yrittäjän vapaudesta. Tämän koulutuksen ainoa tavoite on viedä sinut sinne.