Oletko yrittäjä ja mietit markkinointia? Olet perillä!

Tällä kerralla Tuplaturinoissa etsitään reittiä päivittäistavarakaupan hyllyyn. Onko se sellainen Eldorado, kuin moni yrittäjä uskoo ja miten oman tuotteensa voi saada S-ryhmän, K-ryhmän tai Lidlin myymälöihin. Oppaanamme toimii Silmusalaatilla reitin ketjujen kauppoihin raivannut Samuli Laurikainen.

– Mikä on Silmusalaatti?
– Millainen oli prosessi oikean tuotteen löytämiseksi?
– Mitä täytyy olla kunnossa ennen kuin kannattaa lähteä koputtelemaan ovia?
– Tuliko volyymivaatimus yllätyksenä uudelle yrittäjälle?
– Riittääkö valikoimaan pääseminen?
– Paljon on tarvittu kynnysrahaa?
– Ensimmäinen erä kauppaan ja sitten vain jalat pöydälle?
– Miten tuotteella mediaan ja onko siitä hyötyä myynnille?
– Auttaako TV:stä tuttuus?
– Miten neuvoisit nyt tuotteen lanseerausta aloittavaa?

Kuuntele tai katso Tuplaturinat alta, iTunesista tai Spotifysta.

Katso:

« | »

Yksinyrittäjäkin voi tehdä mukavan tilin inhimillisellä työmäärällä!

Yrittäjänä sinun pitäisi joko

  1. Tienata paremmin kuin työntekijänä.
  2. Tehdä vähemmän töitä samalla tulotasolla.
  3. Saada päättää vapaasti milloin, missä ja kuinka paljon teet töitä ja silti tulla toimeen mukavasti.

Jos yksikään noista kohdista ei toteudu, yrittäjyyden riskien ottaminen on järjetöntä. Kun hoidat asiat oikein, voit saavuttaa tilanteen, jossa tienaat paremmin, teet vähemmän töitä ja nautit yrittäjän vapaudesta. Tämän koulutuksen ainoa tavoite on viedä sinut sinne.