Oletko yrittäjä ja mietit markkinointia? Olet perillä!

Tällä kerralla Tuplaturinoissa tuotettiin sisältömarkkinointia puhumalla sisältömarkkinoinnista. Mistä niitä ideoita oikein keksisi, uskaltaako julkaista ja voiko sisältömarkkinoinnin ulkoistaa ovat niitä tyypillisimpiä ongelmakohtia, joihin vastauksiakin löytyy.

– Pikainen katsaus siihen, mitä sisältömarkkinointi on
– Kun tekee paljon, saa paljon ideoita
– Aloita asiakkaiden yleisimmistä kysymyksistä
– Sisältö ei ole mainos
– Roiskiako vaiko panostaa laatuun?
– Laatuvaatimusten kääntöpuoli on julkaisukynnyksen nousu – varo sitä!
– Haluatko välttää palautetta vai saada myyntiä?
– Miten sisältömarkkinointia voi ulkoistaa?
– Muista hyödyntää sama sisältö monessa muodossa moneen kertaan
– Sisältömarkkinoinnissakin pitäisi yrittää olla kiinnostava
– Ole linjassa itsesi kanssa – älä aiheuta asiakkaalle ristiriitaisia mielikuvia

Kuuntele tai katso Tuplaturinat alta, iTunesista tai Spotifysta.

Katso:

« | »

Yksinyrittäjäkin voi tehdä mukavan tilin inhimillisellä työmäärällä!

Yrittäjänä sinun pitäisi joko

  1. Tienata paremmin kuin työntekijänä.
  2. Tehdä vähemmän töitä samalla tulotasolla.
  3. Saada päättää vapaasti milloin, missä ja kuinka paljon teet töitä ja silti tulla toimeen mukavasti.

Jos yksikään noista kohdista ei toteudu, yrittäjyyden riskien ottaminen on järjetöntä. Kun hoidat asiat oikein, voit saavuttaa tilanteen, jossa tienaat paremmin, teet vähemmän töitä ja nautit yrittäjän vapaudesta. Tämän koulutuksen ainoa tavoite on viedä sinut sinne.