Oletko yrittäjä ja mietit markkinointia? Olet perillä!

Tällä kerralla Tuplaturinoissa oltiin tekoälykkäitä. Mitä tekoälyn kehittyminen tarkoittaa yrittäjän markkinoinnissa? Onko se pelastava enkeli, vai lisääkö se sekamelskaa ja sitä kautta tuskaa entisestään?

  • Mitä tekoäly oikeastaan tarkoittaa
  • Heikkoa ja vahvaa tekoälyä
  • Olet jo luultavasti käyttänyt tekoälyä markkinoinnissasi
  • Kuluttajana törmäät tekoälyyn jatkuvasti
  • Entäpä sitten se markkinoijan pelastaminen
  • Voiko jokin hidastaa tekoälyn riemukulkua tai heikentää sen hyötyjä markkinoijalle

Kuuntele alta tai iTunesista.

« | »

Yksinyrittäjäkin voi tehdä mukavan tilin inhimillisellä työmäärällä!

Yrittäjänä sinun pitäisi joko

  1. Tienata paremmin kuin työntekijänä.
  2. Tehdä vähemmän töitä samalla tulotasolla.
  3. Saada päättää vapaasti milloin, missä ja kuinka paljon teet töitä ja silti tulla toimeen mukavasti.

Jos yksikään noista kohdista ei toteudu, yrittäjyyden riskien ottaminen on järjetöntä. Kun hoidat asiat oikein, voit saavuttaa tilanteen, jossa tienaat paremmin, teet vähemmän töitä ja nautit yrittäjän vapaudesta. Tämän koulutuksen ainoa tavoite on viedä sinut sinne.