Oletko yrittäjä ja mietit markkinointia? Olet perillä!

Tällä kerralla Tuplaturinoissa suositeltiin oikealle ja vasemmalla. Lisäksi puhuttiin suosittelun merkityksestä sekä siitä, miten saisit asiakkaasi suosittelemaan sinua aktiivisemmin.

– Nykyään meillä kulkee valtava tietomäärä jatkuvasti mukana. Miksi kyselemme silti suosituksia muilta?
– Voiko myyjään luottaa?
– Järjelläkös niitä ostopäätöksiä tehdään?
– Onneksi nettiin voi aina luottaa
– Miksi suosittelemme ja miten voit käyttää sitä motiivia hyväksesi?
– Miten voisit vähentää riippuvuuttasi suositteluista?
– Mitä pitää tehdä aina, kun joku on suositellut sinua?

Kuuntele alta tai iTunesista.

« | »

“(Kesä)työmarkkinoilla menestyy varmasti, kun osaa asiakaspalvelun perusteet.”

Haluaisitko sinä saada töihin osaavampia nuoria? Haluaisitko sinä antaa nuorille työvälineitä olla valmiimpia työelämään jo ensimmäisestä kesätyöpaikasta lähtien? Haluaisitko sinä olla viemässä koko Suomea kohti parempaa myynnin ja asiakaspalvelun maailmaa?

Nyt siihen on täydellinen tilaisuus! Lahjoita omille kesätyöntekijöillesi tai vain paikkakuntasi nuorille asiakaspalvelu- ja myyntikoulutus.

Yrittäjä, näin voisimme auttaa sinua juuri nyt