Oletko yrittäjä ja mietit markkinointia? Olet perillä!

Veeeri nais seeeörvis! Tämän lauseen kuulee monessa turistirysässä ulkomailla. Tällä kertaa TuplaTurinoissa laitettiin tapetille hyvä palvelu. Jos kerran sillä on niin helppo erottua, miksi yrittäjä ei sitten erotu?

  • Onko teidänkin alalla helppo erottua hyvällä palvelulla?
  • Minkä takia on vaikea palvella hyvin?
  • Eihän yrittäjä palvelukokemusta ehdi hiomaan – vai ehtiikö?
  • Anna palautetta ja ota sitä vastaan!
  • Asiakaskokemuksen luomisessakin voi hyödyntää automaatiota.
  • Mieti, miten pystyt erottumaan palvelulla.
  • Asiakaskokemuksen merkitys markkinoinnissa kasvaa jatkuvasti.

Kuuntele alta.

Tuplaturinat YouTubessa:

« | »

Yksinyrittäjäkin voi tehdä mukavan tilin inhimillisellä työmäärällä!

Yrittäjänä sinun pitäisi joko

  1. Tienata paremmin kuin työntekijänä.
  2. Tehdä vähemmän töitä samalla tulotasolla.
  3. Saada päättää vapaasti milloin, missä ja kuinka paljon teet töitä ja silti tulla toimeen mukavasti.

Jos yksikään noista kohdista ei toteudu, yrittäjyyden riskien ottaminen on järjetöntä. Kun hoidat asiat oikein, voit saavuttaa tilanteen, jossa tienaat paremmin, teet vähemmän töitä ja nautit yrittäjän vapaudesta. Tämän koulutuksen ainoa tavoite on viedä sinut sinne.