Oletko yrittäjä ja mietit markkinointia? Olet perillä!

Veeeri nais seeeörvis! Tämän lauseen kuulee monessa turistirysässä ulkomailla. Tällä kertaa TuplaTurinoissa laitettiin tapetille hyvä palvelu. Jos kerran sillä on niin helppo erottua, miksi yrittäjä ei sitten erotu?

  • Onko teidänkin alalla helppo erottua hyvällä palvelulla?
  • Minkä takia on vaikea palvella hyvin?
  • Eihän yrittäjä palvelukokemusta ehdi hiomaan – vai ehtiikö?
  • Anna palautetta ja ota sitä vastaan!
  • Asiakaskokemuksen luomisessakin voi hyödyntää automaatiota.
  • Mieti, miten pystyt erottumaan palvelulla.
  • Asiakaskokemuksen merkitys markkinoinnissa kasvaa jatkuvasti.

Kuuntele alta.

Tuplaturinat YouTubessa:

« | »

“(Kesä)työmarkkinoilla menestyy varmasti, kun osaa asiakaspalvelun perusteet.”

Haluaisitko sinä saada töihin osaavampia nuoria? Haluaisitko sinä antaa nuorille työvälineitä olla valmiimpia työelämään jo ensimmäisestä kesätyöpaikasta lähtien? Haluaisitko sinä olla viemässä koko Suomea kohti parempaa myynnin ja asiakaspalvelun maailmaa?

Nyt siihen on täydellinen tilaisuus! Lahjoita omille kesätyöntekijöillesi tai vain paikkakuntasi nuorille asiakaspalvelu- ja myyntikoulutus.