Oletko yrittäjä ja mietit markkinointia? Olet perillä!
0 kohdetta

Tällä kerralla TuplaTurinoissa pohditiin näkökulmaeroja B-to-B ja B-to-C markkinoinnissa. Milloin metamorfoosi Ihmisestä Yrittäjäksi tapahtuu ja miten ajattelutapa sekä ostopäätöksen muodostuminen silloin muuttuu?

  • Niistä harvoista yrityksistä jotka rajaavat asiakaskuntaansa, asiakkaiksi rajataan usein joko yritykset tai kuluttajat
  • Onko ostopäätöksessä eroa yrityksessä vs. henkilökohtaisessa elämässä?
  • Rationaalinen päätöksenteko vaatii myös tunnepohjaa
  • B-to-C, B-to-B vai kuitenkin H-to-H
  • Räväkkyys toimi samalla tavalla bisneksessä kuin bisneksessä

 

Kuuntele:

Mitä asioita haluaisit TuplaTurinoissa käsiteltävän? Kommentoi alle tai pistä twiittiä #TuplaTurinat ja @Tuplaamo

 

Tuplaturinat YouTubessa:

Lisää asiaa

« | »

Aloita tuplaus tästä!

Tuplausoppaasta saat eväät, joilla tehostat markkinointiasi nopeasti. Anna vain nimesi ja sähköpostisi, niin opas on sinun.

Tilaus onnistui!

Aloita tuplaus tästä!

Tuplausoppaasta saat eväät, joilla tehostat markkinointiasi nopeasti. Anna vain nimesi ja sähköpostisi, niin opas on sinun.

Tilaus onnistui!