Oletko yrittäjä ja mietit markkinointia? Olet perillä!

Tällä kerralla TuplaTurinoissa pohdittiin näkökulmaeroja B2B- ja B2C-markkinoinnissa. Milloin metamorfoosi ihmisestä yrittäjäksi tapahtuu ja miten ajattelutapa sekä ostopäätöksen muodostuminen silloin muuttuu?

  • Niissä harvoissa yrityksissä, jotka rajaavat asiakaskuntaansa, asiakkaiksi rajataan usein joko yritykset tai kuluttajat
  • Onko ostopäätöksessä eroa yrityksessä vs. henkilökohtaisessa elämässä?
  • Rationaalinen päätöksenteko vaatii myös tunnepohjaa
  • B2C, B2B vai kuitenkin H2H?
  • Räväkkyys toimii samalla tavalla bisneksessä kuin bisneksessä

Kuuntele alta.

Mitä asioita haluaisit TuplaTurinoissa käsiteltävän? Kommentoi alle tai pistä twiittiä #TuplaTurinat ja @Tuplaamo

Tuplaturinat YouTubessa:

« | »

“(Kesä)työmarkkinoilla menestyy varmasti, kun osaa asiakaspalvelun perusteet.”

Haluaisitko sinä saada töihin osaavampia nuoria? Haluaisitko sinä antaa nuorille työvälineitä olla valmiimpia työelämään jo ensimmäisestä kesätyöpaikasta lähtien? Haluaisitko sinä olla viemässä koko Suomea kohti parempaa myynnin ja asiakaspalvelun maailmaa?

Nyt siihen on täydellinen tilaisuus! Lahjoita omille kesätyöntekijöillesi tai vain paikkakuntasi nuorille asiakaspalvelu- ja myyntikoulutus.

Yrittäjä, näin voisimme auttaa sinua juuri nyt