Oletko yrittäjä ja mietit markkinointia? Olet perillä!

Tällä kerralla TuplaTurinoissa pohditiin näkökulmaeroja B-to-B ja B-to-C markkinoinnissa. Milloin metamorfoosi Ihmisestä Yrittäjäksi tapahtuu ja miten ajattelutapa sekä ostopäätöksen muodostuminen silloin muuttuu?

  • Niistä harvoista yrityksistä jotka rajaavat asiakaskuntaansa, asiakkaiksi rajataan usein joko yritykset tai kuluttajat
  • Onko ostopäätöksessä eroa yrityksessä vs. henkilökohtaisessa elämässä?
  • Rationaalinen päätöksenteko vaatii myös tunnepohjaa
  • B-to-C, B-to-B vai kuitenkin H-to-H
  • Räväkkyys toimi samalla tavalla bisneksessä kuin bisneksessä

 

Kuuntele:


Mitä asioita haluaisit TuplaTurinoissa käsiteltävän? Kommentoi alle tai pistä twiittiä #TuplaTurinat ja @Tuplaamo

 

Tuplaturinat YouTubessa:

Lisää asiaa

« | »

Aloita tuplaus tästä!

Tuplausoppaasta saat eväät, joilla tehostat markkinointiasi nopeasti. Anna vain nimesi ja sähköpostisi, niin opas on sinun.

Tilaus onnistui!