Oletko yrittäjä ja mietit markkinointia? Olet perillä!

Pitkästä aikaa etäturinoiden aika! Jukka turisi Tuplaamon studiossa ja Pasi hotellin sängyllä Vaasassa, jossa hän valmistautui kahteen keikkaan. Tällä kertaa turistiin reklamaatiosta: miksi se on iso mahdollisuus ja miten siihen tulisi varautua.

  • Harva meistä tykkää siitä, että meistä ei tykätä
  • Reklamaatiotilanteessa vastuun pakoilu ei paranna asiaa
  • Mitäpä jos ylitoimittaisit myös reklamaation hoidossa?
  • Huolehdi siitä, että kaikki reklamaatiot otetaan vakavasti
  • Asiakas on syytön, kunnes toisin todistetaan!

Kuuntele alta.

Haluatko seurata TuplaTurinoiden äänitystä livenä? Seuraa Pasia Twitterissä, niin saat tiedon seuraavasta suorasta Periscope-lähetyksestä.

Kenet haluaisit TuplaTurinoiden vieraaksi? Toivo Twitterissä #tuplaturinavieras tai kommentoi alle!

Tuplaturinat YouTubessa:

« | »

Nuoret pelastavat Suomen! Annetaan heille työkalut sitä varten!

Haluaisitko sinä saada töihin osaavampia nuoria? Haluaisitko sinä antaa nuorille työvälineitä olla valmiimpia työelämään jo ensimmäisestä kesätyöpaikasta lähtien? Haluaisitko sinä olla viemässä koko Suomea kohti parempaa myynnin ja asiakaspalvelun maailmaa?

Nyt siihen on täydellinen tilaisuus! Lahjoita omille kesätyöntekijöillesi tai vain paikkakuntasi nuorille asiakaspalvelu- ja myyntikoulutus.

Koulutuksen sisältö:

  • Perusta kuntoon - mitä perustaitoja on osattava:
    Kesätyötä hakiessa
    Työntekijän vastuut
  • Työnantajien odotukset ja toiveet
  • Mitä asiakaspalvelu on
  • Mitä myynti on
  • Myynnin neljä askelta
  • Asiakaspalvelun PASI™-malli
  • Kieli käytössä - miten puhutellaan asiakkaita
  • Pukeutuminen ja ulkoasu