Tällä kerralla TuplaTurinoissa pohdittiin yritysten toimintaa messuilla. Millä eväillä messuille kannattaa lähteä vai kannattaako sinne ylipäätään raahautua? Riittääkö pari pussia karkkeja ja rasia kyniä?
Ennen kuin lähdet messuille, mieti nämä:
- Mitkä ovat tavoitteesi messuille? Kauppoja, kontakteja, näkyvyyttä, mitä?
- Miten mittaat tuloksia eli seuraat tavoitteisiin pääsyä?
- Miten erotut muista? Onko se hieno messuosasto vai erinomainen henkilökohtainen palvelu?
- Miten saat asiakkaat messuille? Älä luota messujärjestäjän markkinointiin, vaan ole itse yhteydessä nykyisiin tai potentiaalisiin asiakkaisiin ja houkuttele heidät paikan päälle. Lue lisää tästä >>>
- Miten valmistaudut? Älä tuskaile messuja edeltävänä päivänä, että kynät jäi tulliin jumiin.
- Miten toimit messuilla? Älä ainakaan nojaile tiskiin ja syö omia karkkeja, muista tavoitteet tässäkin.
Kuuntele alta.
Kenet haluaisit TuplaTurinoiden vieraaksi? Toivo Twitterissä #tuplaturinavieras
Tuplaturinat YouTubessa: