Tällä kerralla TuplaTurinoissa pohdittiin, miten median murros muuttaa markkinoinnin painopistettä. Asiakaspalvelulla ja -kokemuksella on yhä suurempi rooli myynnin tuloksessa.
- Kannattaako printtimediassa mainostaa?
- Hyvät mainokset muistetaan – mutta muistetaanko, mitä mainostettiin?
- Uusien asiakkaiden löytäminen on yhä vaikeampaa
- Netissä kasvava mainosten määrä ärsyttää – missä menee raja?
- Miten pitää kiinni olemassa olevista asiakkaista?
Kuuntele alta.
Seuraa Pasia Twitterissä, niin saat tiedon seuraavasta suorasta Periscope-lähetyksestä.
Lue Turinoissa viitattu Katleena Kortesuon blogikirjoitus.
Kenet haluaisit TuplaTurinoiden vieraaksi? Toivo Twitterissä #tuplaturinavieras tai kommentoi alle!
Tuplaturinat YouTubessa: