Oletko yrittäjä ja mietit markkinointia? Olet perillä!

Tällä kerralla TuplaTurinoissa pohdittiin, miten median murros muuttaa markkinoinnin painopistettä. Asiakaspalvelulla ja -kokemuksella on yhä suurempi rooli myynnin tuloksessa.

  • Kannattaako printtimediassa mainostaa?
  • Hyvät mainokset muistetaan – mutta muistetaanko, mitä mainostettiin?
  • Uusien asiakkaiden löytäminen on yhä vaikeampaa
  • Netissä kasvava mainosten määrä ärsyttää – missä menee raja?
  • Miten pitää kiinni olemassa olevista asiakkaista?

Kuuntele alta.


Seuraa Pasia Twitterissä
, niin saat tiedon seuraavasta suorasta Periscope-lähetyksestä.

Lue Turinoissa viitattu Katleena Kortesuon blogikirjoitus.

Kenet haluaisit TuplaTurinoiden vieraaksi? Toivo Twitterissä #tuplaturinavieras tai kommentoi alle!

Tuplaturinat YouTubessa:

« | »

“(Kesä)työmarkkinoilla menestyy varmasti, kun osaa asiakaspalvelun perusteet.”

Haluaisitko sinä saada töihin osaavampia nuoria? Haluaisitko sinä antaa nuorille työvälineitä olla valmiimpia työelämään jo ensimmäisestä kesätyöpaikasta lähtien? Haluaisitko sinä olla viemässä koko Suomea kohti parempaa myynnin ja asiakaspalvelun maailmaa?

Nyt siihen on täydellinen tilaisuus! Lahjoita omille kesätyöntekijöillesi tai vain paikkakuntasi nuorille asiakaspalvelu- ja myyntikoulutus.

Yrittäjä, näin voisimme auttaa sinua juuri nyt