Oletko yrittäjä ja mietit markkinointia? Olet perillä!

Tällä kerralla TuplaTurinoissa pohditaan asiakaskokemusta, palautteen antamista, siitä opiksi ottamista ja sosiaalisen median myötä syntynyttä palautekulttuuria.

– Antavatko sinun asiakkaasi palautetta?
– Some kasvattaa asiakkaan odotuksia – tai vääristää mielikuvia
– Kuinka vaikeaa on sarjalippujen osto?
– Rivisotilaan vapaudet parantavat asiakaspalvelua
– Kysy, kysy, kysy – ja kehitä
– Milloin olet viimeksi katsonut yritystäsi asiakkaan silmin?
– Ota oppia muiden yritysten hyvistä toimintatavoista

Kuuntele alta.

“Sosiaalisen median kenraali”

“Jos olisin lääkäriaseman omistaja”

« | »

“(Kesä)työmarkkinoilla menestyy varmasti, kun osaa asiakaspalvelun perusteet.”

Haluaisitko sinä saada töihin osaavampia nuoria? Haluaisitko sinä antaa nuorille työvälineitä olla valmiimpia työelämään jo ensimmäisestä kesätyöpaikasta lähtien? Haluaisitko sinä olla viemässä koko Suomea kohti parempaa myynnin ja asiakaspalvelun maailmaa?

Nyt siihen on täydellinen tilaisuus! Lahjoita omille kesätyöntekijöillesi tai vain paikkakuntasi nuorille asiakaspalvelu- ja myyntikoulutus.

Yrittäjä, näin voisimme auttaa sinua juuri nyt