Oletko yrittäjä ja mietit markkinointia? Olet perillä!

Tällä kerralla TuplaTurinoissa pohditaan asiakaskokemusta, palautteen antamista, siitä opiksi ottamista ja sosiaalisen median myötä syntynyttä palautekulttuuria.

– Antavatko sinun asiakkaasi palautetta?
– Some kasvattaa asiakkaan odotuksia – tai vääristää mielikuvia
– Kuinka vaikeaa on sarjalippujen osto?
– Rivisotilaan vapaudet parantavat asiakaspalvelua
– Kysy, kysy, kysy – ja kehitä
– Milloin olet viimeksi katsonut yritystäsi asiakkaan silmin?
– Ota oppia muiden yritysten hyvistä toimintatavoista

Kuuntele alta.

“Sosiaalisen median kenraali”

“Jos olisin lääkäriaseman omistaja”

« | »

Yksinyrittäjäkin voi tehdä mukavan tilin inhimillisellä työmäärällä!

Yrittäjänä sinun pitäisi joko

  1. Tienata paremmin kuin työntekijänä.
  2. Tehdä vähemmän töitä samalla tulotasolla.
  3. Saada päättää vapaasti milloin, missä ja kuinka paljon teet töitä ja silti tulla toimeen mukavasti.

Jos yksikään noista kohdista ei toteudu, yrittäjyyden riskien ottaminen on järjetöntä. Kun hoidat asiat oikein, voit saavuttaa tilanteen, jossa tienaat paremmin, teet vähemmän töitä ja nautit yrittäjän vapaudesta. Tämän koulutuksen ainoa tavoite on viedä sinut sinne.