Oletko yrittäjä ja mietit markkinointia? Olet perillä!
0 kohdetta

Tällä kerralla TuplaTurinoissa pohditaan asiakaskokemusta, palautteen antamista, siitä opiksi ottamista ja sosiaalisen median myötä syntynyttä palautekulttuuria.

– Antavatko sinun asiakkaasi palautetta?
– Some kasvattaa asiakkaan odotuksia – tai vääristää mielikuvia
– Kuinka vaikeaa on sarjalippujen osto
– Rivisotilaan vapaudet parantavat asiakaspalvelua
– Kysy, kysy, kysy – ja kehitä
– Milloin olet viimeksi katsonut yritystäsi asiakkaan silmin?
– Ota oppia muiden yritysten hyvistä toimintatavoista

Kuuntele alta:

“Sosiaalisen median kenraali

“Jos olisin lääkäriaseman omistaja”

Lisää asiaa

« | »

Aloita tuplaus tästä!

Tuplausoppaasta saat eväät, joilla tehostat markkinointiasi nopeasti. Anna vain nimesi ja sähköpostisi, niin opas on sinun.

Tilaus onnistui!

Aloita tuplaus tästä!

Tuplausoppaasta saat eväät, joilla tehostat markkinointiasi nopeasti. Anna vain nimesi ja sähköpostisi, niin opas on sinun.

Tilaus onnistui!