TuplaTurinoissa ruoditaan tällä kerralla rahaa, sen käyttämistä markkinointiin. Tai paremminkin käyttämättömyyttä. Tulilinjalla on myös kaavoihin kangistuminen.
– Miksi suomalaiset eivät uskalla kokeilla uusia asioita?
– Mitä tyypillisen aloittava yrityksen markkinointibudjetille pitäisi tehdä
– Riittääkö 83,33 € kuukaudessa?
– Pitääkö rahaa sitten holvata oikealle ja vasemmalle?
– Kun rahaa sitten käyttää, mihin sillä täytyy pyrkiä?
– Mitä valokuvausliikkeen pitäjä teki, kun huomasi mainoksen toimivan?
– Jos tietäisit vedonlyöntikohteen, joka antaisi rahat aivan varmasti 1,5 kertaisena takaisin, kuinka paljon satsaisit siihen?
Kuuntele alta:
Kiitos taas TuplaTurinoista!
Hyvää ja tärkeää keskustelua kokeilemisen kulttuurista ja markkinointiin käytettävästä rahasta!