Oletko yrittäjä ja mietit markkinointia? Olet perillä!

Tällä kerralla TuplaTurinoissa pohditaan mitä merkitystä on mielipiteellä, jos toisessa vaakakupissa lepää tuloksia. Ja puhutaanpa vähän myös suomalaisesta verkkokaupasta.

– Miksi suomalaiset verkkokaupat jäävät jälkeen
– Pitäisikö sinunkin julkaista Twitter-päivitys 30 minuutin välein
– Miksi sinun mielipiteelläsi ei saisi olla mitään merkitystä, kun teet ratkaisuja markkinointisi suhteen
– Miten mielipiteemme johtavat harhaan meitä kaikkia
– Miten löydät oikeat tavat tehdä asioita

Kuuntele alta:

Rumat luvut julki: Näin nettikauppa karkasi ulkomaille (Itviikko.fi)

Tampereen keskusta tyhjenee (Tamperelainen.fi)

Ammattihuolestuja haluaa pysäyttää maailman (pollitasta.fi)

5 Reasons You Should Tweet Every 30 Minutes (Huntermarketingsolutions.com)

Twitter Case Study: When I Decided To Tweet Every 30 Minutes (MarkGuberti.com)

Lisää asiaa

« | »

Aloita tuplaus tästä!

Tuplausoppaasta saat eväät, joilla tehostat markkinointiasi nopeasti. Anna vain nimesi ja sähköpostisi, niin opas on sinun.

Tilaus onnistui!