Oletko yrittäjä ja mietit markkinointia? Olet perillä!
0 kohdetta

Tällä kerralla TuplaTurinoissa pohditaan mitä merkitystä on mielipiteellä, jos toisessa vaakakupissa lepää tuloksia. Ja puhutaanpa vähän myös suomalaisesta verkkokaupasta.

– Miksi suomalaiset verkkokaupat jäävät jälkeen
– Pitäisikö sinunkin julkaista Twitter-päivitys 30 minuutin välein
– Miksi sinun mielipiteelläsi ei saisi olla mitään merkitystä, kun teet ratkaisuja markkinointisi suhteen
– Miten mielipiteemme johtavat harhaan meitä kaikkia
– Miten löydät oikeat tavat tehdä asioita

Kuuntele alta:


Rumat luvut julki: Näin nettikauppa karkasi ulkomaille (Itviikko.fi)

Tampereen keskusta tyhjenee (Tamperelainen.fi)

Ammattihuolestuja haluaa pysäyttää maailman (pollitasta.fi)

5 Reasons You Should Tweet Every 30 Minutes (Huntermarketingsolutions.com)

Twitter Case Study: When I Decided To Tweet Every 30 Minutes (MarkGuberti.com)

« | »

Aloita tuplaus tästä!

Tuplausoppaasta saat eväät, joilla tehostat markkinointiasi nopeasti. Anna vain nimesi ja sähköpostisi, niin opas on sinun.

Tilaus onnistui!

Aloita tuplaus tästä!

Tuplausoppaasta saat eväät, joilla tehostat markkinointiasi nopeasti. Anna vain nimesi ja sähköpostisi, niin opas on sinun.

Tilaus onnistui!