Oletko yrittäjä ja mietit markkinointia? Olet perillä!

Tällä kerralla TuplaTurinoissa pohditaan, mitä merkitystä on mielipiteellä, jos toisessa vaakakupissa lepää tuloksia. Ja puhutaanpa vähän myös suomalaisesta verkkokaupasta.

– Miksi suomalaiset verkkokaupat jäävät jälkeen?
– Pitäisikö sinunkin julkaista Twitter-päivitys 30 minuutin välein?
– Miksi sinun mielipiteelläsi ei saisi olla mitään merkitystä, kun teet ratkaisuja markkinointisi suhteen?
– Miten mielipiteemme johtavat harhaan meitä kaikkia?
– Miten löydät oikeat tavat tehdä asioita?

Kuuntele alta.


Rumat luvut julki: Näin nettikauppa karkasi ulkomaille (Itviikko.fi)

Tampereen keskusta tyhjenee (Tamperelainen.fi)

Ammattihuolestuja haluaa pysäyttää maailman (pollitasta.fi)

5 Reasons You Should Tweet Every 30 Minutes (Huntermarketingsolutions.com)

Twitter Case Study: When I Decided To Tweet Every 30 Minutes (MarkGuberti.com)

« | »

“(Kesä)työmarkkinoilla menestyy varmasti, kun osaa asiakaspalvelun perusteet.”

Haluaisitko sinä saada töihin osaavampia nuoria? Haluaisitko sinä antaa nuorille työvälineitä olla valmiimpia työelämään jo ensimmäisestä kesätyöpaikasta lähtien? Haluaisitko sinä olla viemässä koko Suomea kohti parempaa myynnin ja asiakaspalvelun maailmaa?

Nyt siihen on täydellinen tilaisuus! Lahjoita omille kesätyöntekijöillesi tai vain paikkakuntasi nuorille asiakaspalvelu- ja myyntikoulutus.

Yrittäjä, näin voisimme auttaa sinua juuri nyt