Oletko yrittäjä ja mietit markkinointia? Olet perillä!

Meidät ihmiset on ohjelmoitu vastaamaan samalla mitalla; positiiviseen positiivisesti, negatiiviseen negatiivisesti. Toiselle velkaa oleminen aiheuttaa tuskaa, joka poistuu vain maksamalla velka takaisin.

Bisneksessä liikelahjoja on käytetty kautta maailman sivukaupan kasvattamiseen ja menestyksekkäästi. Siksi on jokseenkin käsittämätöntä, että taas menneenä jouluna niin moni yritys jätti oivan tilaisuuden käyttämättä ja tyytyi sähköiseen tervehdykseen.

Toki joulun aikaan liikkeellä on niin paljon lahjanantajia, että erottuminen on hankalaa. Kuten sarjayrittäjä, kasvukonsultti, kirjailija ja puhuja Mike Michalowicz sanoo, parhaiten vastavuoroisuus toimii, kun se yllättää saajan totaalisesti. Yllättäminen on lopulta hyvin helppoa. Miten olisi vaikkapa vappulahja, juhannuslahja tai lomaltapaluulahja.

Michalowicz kertoo nettisivufirmansa hyvin epäsovinnaisesta käytännöstä, jonka sinäkin voisit kopioida. Millaisen tunteen saisitkaan aikaan asiakkaan mielessä, jos laskutettuasi sovitun summan palveluistasi, palauttaisitkin osan rahoista?

Katso Mike Michalowiczin esitys aiheesta:

« | »

Nuoret pelastavat Suomen! Annetaan heille työkalut sitä varten!

Haluaisitko sinä saada töihin osaavampia nuoria? Haluaisitko sinä antaa nuorille työvälineitä olla valmiimpia työelämään jo ensimmäisestä kesätyöpaikasta lähtien? Haluaisitko sinä olla viemässä koko Suomea kohti parempaa myynnin ja asiakaspalvelun maailmaa?

Nyt siihen on täydellinen tilaisuus! Lahjoita omille kesätyöntekijöillesi tai vain paikkakuntasi nuorille asiakaspalvelu- ja myyntikoulutus.

Koulutuksen sisältö:

  • Perusta kuntoon - mitä perustaitoja on osattava:
    Kesätyötä hakiessa
    Työntekijän vastuut
  • Työnantajien odotukset ja toiveet
  • Mitä asiakaspalvelu on
  • Mitä myynti on
  • Myynnin neljä askelta
  • Asiakaspalvelun PASI™-malli
  • Kieli käytössä - miten puhutellaan asiakkaita
  • Pukeutuminen ja ulkoasu