Tällä kerralla TuplaTurinoissa höpistään siivousdiilistä, puhutaan sisältömarkkinoinnin puolesta ja kammoksutaan asbestimarkkinointia.
Kuunneltavaa on 18 minuuttia.
Kuuntele alta.
Tällä kerralla TuplaTurinoissa höpistään siivousdiilistä, puhutaan sisältömarkkinoinnin puolesta ja kammoksutaan asbestimarkkinointia.
Kuunneltavaa on 18 minuuttia.
Kuuntele alta.
Hae opit myyntiin ja markkinointiin Tuplaamon koulutuspäivistä
Kuhunkin koulutukseen on tarjolla vain 12 paikkaa, joten kannattaa ilmoittautua pikaisesti!
Tuplausoppaasta saat eväät, joilla tehostat markkinointiasi nopeasti. Anna vain nimesi ja sähköpostisi, niin opas on sinun.
Tuplausoppaasta saat eväät, joilla tehostat markkinointiasi nopeasti. Anna vain nimesi ja sähköpostisi, niin opas on sinun.
Kuukausikirjehän on myös oiva väline sisältömarkkinointiin. Itse olen sitä “julkaissut” myös printtinä btob-puolella. Toimii loistavasti, koska ne luetaan varmemmin kun sähköposti. Sähköposti myös helposti hukkuu
Tota printattua kuukausikirjettä olen jatkoideoinut niin, että lähetän vakioporukalle mapit, ja kuukausikirjeissä on sitten mappireijät. Siellä ne mun laput on sitten “aitiopaikalla”omassa mapissaan.
Hyvä aihe teille voisi olla se, että mihin pisneksessä oikeastaan kannattaa keskittyä. Eli 80/20 sääntö.
Hansalaisopiston kirjamyyntihyllystä muuten löytyy Verkkokaupan käsikirja, jossa on käsitelty näitä diilipalveluita verkkokauppiaan markkinointikeinona. Viesti on tismalleen sama kuin tuplapojilla: usein tehokas mutta erittäin kallis ja vaatii kovasti harkintaa.