« Onko katsastusmies paras kaverisi? | Kuka on Colin Wheildon ja miksi sinun tulisi kuunnella häntä »
Tuplausoppaasta saat eväät, joilla tehostat markkinointiasi nopeasti. Anna vain nimesi ja sähköpostisi, niin opas on sinun.
Tuplausoppaasta saat eväät, joilla tehostat markkinointiasi nopeasti. Anna vain nimesi ja sähköpostisi, niin opas on sinun.
Hyvä mainos kieltämättä! Tosin se ei täytä ihan täysin kriteereitä millä määritellään täsmälleen kohteeseensa osunut mainos. Jep, mainoksen tajusi vain kohderyhmä. Mutta kohderyhmää tavoitellessa tuhlattiin valtava määrä rahoja kohderyhmän ulkopuolelle sohimiseen. Eli kun mainos oli perus sanomalehdessä niin jyrättiin kärpänen henkilöautolla kun kärpäslätkälläkin olisi osunut.
Kunnon markkinointimies olisi siis hakenut sellaisen paikan (tai paikat) tälle mainokselle, jolla olisi tavoitettu mahdollisimman sataprosenttisesti kohderyhmä ja huteja olisi tullut mahdollisimman vähän, esim. joku alan harrastajien lehti/nettisivu, tai aamulehden nettisivuille jääkiekkouutisten kohdalle valtavat bannerit. Tätä siis meinaisi “vain kohteeseen osuva mainonta”.