Oletko yrittäjä ja mietit markkinointia? Olet perillä!

LuuriSula™ lämmittää kylmät kontaktit

Jos sinun ei enää koskaan tarvitsisi soittaa ainoatakaan kylmää puhelua, nukkuisitko yösi paremmin? Millainen olisi aamusi? Entä työmatkasi? Miten sujuisi työpäiväsi?

Maailmasta todella löytyy sellaisiakin ihmisiä, jotka HALUAVAT soittaa myyntipuheluita ventovieraille ihmisille ilman minkäänlaista ennakkokontaktia. Heidän mielestään on mukavaa tulla tyrmätyksi puhelimessa kymmeniä kertoja päivässä.

Jos sinä et kuulu heihin, jos sinä olet kuten suurin osa meistä ja inhoat, jopa vihaat kylmien puheluiden soittamista, tarvitset kättä pidempää. Tarvitset jotakin sellaista, joka saa vastaanottajan odottamaan yhteydenottoasi.

Tarvitset esimerkiksi sellaisen kampanjan, jonka ansiosta henkilöstötapahtumia järjestävän yrityksen potentiaalisista asiakkaista…

71 % suhtautui kampanjaa seuranneeseen myyntipuheluun positiivisesti!

Seitsemän vastaanottajaa kymmenestä oli siis muodostanut positiivisen mielikuvan yrityksestä kampanjan ansiosta.
Miltä sinusta tuntuisi, jos myyntipuhelua soittaessasi langan toisessa päässä iloinen ääni huudahtaisi: ”Ai, sinä soitat siitä firmasta!”?

Tai miten olisi tilanne, jossa…

potentiaalinen asiakas ILAHTUI hiihtoloman keskeyttäneestä myyntipuhelusta…

ja halusi heti sopia tapaamisen. Kuinka paljon työsi helpottuisi, jos pääsisit vastaavaan tilanteeseen? LuuriSula™ tekee sen mahdolliseksi. Myyntityösi helpottuu huomattavasti, sillä…

LuuriSula™ lämmittää kylmät kontaktit!

LuuriSula™ tekee sen kopauttamalla potentiaalista asiakastasi yllätyshermoon. Kaksi- tai kolmivaiheinen yllättävään ideaan, suoramainontaan sekä internetin hyödyntämiseen perustuva kampanja herättää taatusti huomiota. Se saa sinut todella erottumaan kilpailijoistasi.

Henkilöstötapahtumia järjestävän yrityksen kohdalla LuuriSula™ tarkoitti sitä, että potentiaalisille asiakkaille lähetettiin ruskeaan voimapaperiin ja vanhanaikaiseen pakettinaruun kääritty tuubi. Sen sisällä oli kolme jongleerauspalloa sekä nettiosoite. Nettisivulla kävijä näki lyhyen videon, jossa häntä opetettiin jongleeraamaan.

Pari päivää myöhemmin asiakas sai kirjeen. Kirjeessä viitattiin palloihin ja kerrottiin tarkemmin, mistä yrityksen palveluissa on kysymys. Allekirjoittaja lupasi kirjeessä myös soittaa ja sen hän tekikin pari päivää myöhemmin.

Vaikeista ajoista sekä haastavasta ja hintavasta tuotteesta huolimatta kampanjan tuloksena…

tasan 10 % kontakteista on tuottanut tapaamisen ja 4 % kaupan.

Kampanja on siis jo nyt tuottanut moninkertaisesti investointinsa takaisin. Ja kun positiivinen muistijälki on jätetty, syntyy kauppoja jatkossa aivan taatusti.

Kuten huomaat, kerromme varsin tarkasti tuloksista. Voimme tehdä sen, koska LuuriSula™ pitää sisällään nykyään varsin epätavallisen ominaisuuden: mitattavuuden.

Mittaamme tarkasti sitä, miten kampanja toimii, koska vain siten voit laskea investoinnillesi tuottoprosentin. Totta puhuen

ainoa asia, mikä meitä sinunkin kampanjassasi kiinnostaa, ovat tulokset.

Tulokset voivat olla ja useimmiten ovatkin muutakin kuin suoramainosten perusteella tulleita suoria tilauksia. Monissa yrityksissä ajatellaan, että suoramainonta sopii vain vessapaperin tai kirjakerhojäsenyyksien myyntiin.

Suoramainontaa voi kuitenkin tehdä monella tavalla ja jokaiselle yritykselle löytyy kyllä tapa käyttää sitä tehokkaasti. Yrityksesi tuote, palvelu ja tapa myydä määräävät kampanjan tavoitteet. Tavoite puolestaan määrää toteutustavan.

LuuriSulan™ tavoitteena voi sinun yrityksesi kohdalla olla esimerkiksi:

  • Tuotteestasi tai palvelustasi kiinnostuneiden ihmisten tietojen kerääminen
  • Maaperän muokkaaminen otolliseksi tuleville yhteydenotoille
  • Potentiaalisten asiakkaiden johdattaminen lisätiedon pariin
  • Yhteydenottojen saaminen
  • Vierailijoiden saaminen messuosastolle
  • Uusien kauppojen synnyttäminen

Tavoitteet määrittelemme yhdessä. Niiden täytyy olla realistisia, mutta silti kovia. Mitä tahansa sitten tavoitellaankaan, johtotähtenä on vain yksi ajatus: Kampanjan täytyy tuoda todellista hyötyä liiketoimintaasi.

Tuloksia siis haetaan ja niistä sinäkin olet kiinnostunut. Voisiko LuuriSula™ siis olla oikea ratkaisu sinulle?

Kaikki mainonta- ja markkinointiratkaisut eivät sovi jokaiseen tilanteeseen. LuuriSula™ on sinulle oikea ratkaisu etenkin,

jos yrityksesi myy tuotteita tai palveluita toisille yrityksille.

Toki ideamme toimivat myös kuluttajakaupassa, mutta kampanjoissamme kohdentaminen on iso osa kokonaisuutta. Tuhansille tai kymmenille tuhansille kuluttajille suunnatun mainonnan räätälöiminen vastaanottajien mukaan käy äkkiä turhan kalliiksi.

Kenties vielä suurempi rajoitus on kuitenkin tämä:

LuuriSula™ ei sovi sinulle, jos ET halua erottua porukasta.

Jos haluat tehdä kaiken kuten muutkin ja sinulle riittää tulos, jonka sillä tavalla saat, olkoon niin. Silloin on parempi, että unohdat koskaan edes kuulleesi meistä.

Mutta jos haluat kampanjan, joka erottuu ja jonka ainoana tavoitteena on tuloksellisuus, älä turhia kainostele. Tilaa LuuriSula™ heti, ennen kuin kilpailijasi ehtii!

Jos nimittäin kilpailijasi tekee tilauksen tänään,

emme myy sinulle LuuriSulaa™ huomenna.

Toisaalta, jos sinä tilaat tänään, emme myy kilpailijallesi huomenna. Saat siis yksinoikeuden samaan hintaan!

Paketin perushinta on vaivaiset 3780 €, josta puolet laskutamme kampanjasuunnittelun alkaessa ja toisen puolen kampanjamateriaalien valmistuttua.

Hintaan lisätään alv. 24 %.

Valmis paketti sisältää siis seuraavaa:

  • Kirjaamme kohderyhmät ja tavoitteet yhdessä sinun kanssasi. Tarvittaessa teemme sen puolestasi
  • Ideoimme huomiota herättävän kampanjan
  • Suunnittelemme kampanjan toteutuksen
  • Selvitämme kampanjan kustannukset ja tiristämme ne mahdollisimman alas
  • Hankimme kohderyhmän osoitetiedot, jos sinulla ei ole kantaa valmiina
  • Huolehdimme käytännön toteutuksesta eli pidämme langat käsissämme, jotta homma varmasti toimii
  • Mietimme yhdessä sinun kanssasi, mitä kampanja mahdollisesti vaatii yrityksesi organisaatiolta
  • Tulemme halutessasi kertomaan työntekijöillesi mitä ollaan tekemässä ja miksi

Kampanjan käytännön toteutuksen kustannukset eivät hintaamme sisälly. Graafinen suunnittelu, materiaalien hankinta, painatus ja postitus ovat elementtejä, joista hintaa luonnollisesti kertyy. Pienimmillään ne voivat olla vain kirjekuoren, paperin ja postimerkin verran per vastaanottaja, useimmiten kuitenkin hieman enemmän.

Tarkasti hinta tiedetään vasta, kun on selvillä mitä aiotaan tehdä. Voit silti olla huoleti, emme missään tilanteessa aio edes ehdottaa sinulle rahojesi hassaamista amerikan meininkiin. Emme pyri mainoskilpailujen palkinnoille tai design-listojen kärkeen. Niiden sijaan…

haluamme tehdä toimivia kampanjoita.

Ja LuuriSula™ toimii. Se herättää huomion ja saa potentiaalisen asiakkaasi lukemaan viestisi. Se saa vastaanottajan suhtautumaan sinuun positiivisesti. Loppu, eli kaupan kotiin saattaminen jää sinulle. Toimivan kampanjan ansiosta sinulla on kuitenkin jo

paljon enemmän kuin pelkkä jalka oven välissä.

LuuriSula™ vie sinut asiakkaan luo helpommin ja nopeammin kuin kylmien puheluiden soittelu tai imagomainonta missä tahansa mediassa.

Kampanjasi liikkeelle jopa reilussa viikossa

Vaikka LuuriSula™ vaatikin kovaa ideointia, lupaamme sen silti sinulle alta aikayksikön. Nopeimmillaan kampanjasi toteutus on suunniteltuna kolmessa päivässä ja maailmalla rahantekovälineesi voi olla jo seitsemän arkipäivän kuluttua projektin aloituksesta.

Jo parissa viikossa voit siis olla yhteydessä potentiaalisiin asiakkaisiin, jotka iloisina toivottavat sinut tervetulleeksi myyntikäynnille.

Ota yhteyttä heti ja varaa oma LuuriSula™-kampanjasi. Voit tehdä sen jollakin seuraavista tavoista:

Soittamalla numeroon 040 500 9283 (Jukka) tai 0400 300 385 (Pasi)
Sähköpostilla: jukka@tuplaamo.fi tai pasi@tuplaamo.fi

Jos et kuitenkaan ole vielä vakuuttunut ja haluat lisätietoja, saat niitäkin samoista koordinaateista. Halutessasi tulemme myös mieluusti kertomaan enemmän LuuriSulasta™ ja sen mahdollisuuksista.

LuuriSulaa™ yksinkertaisempaa tapaa ostaa toimivaa kampanjaa ei ole. Ota siis yhteyttä heti!