Oletko yrittäjä ja mietit markkinointia? Olet perillä!

“(Kesä)työmarkkinoilla menestyy varmasti, kun osaa asiakaspalvelun perusteet.”

Oletko työuraansa aloitteleva nuori tai löytyykö lähipiiristäsi sellainen? Tämä verkkokoulutus tarjoilee etulyöntiaseman kesätöiden haussa ja työkaluja koko elämän taipaleelle!

Maailma on muuttunut ja työnantajat toivovat saavansa investoinnilleen vastinetta osaavien ihmisten avulla. Myös kesätyöntekijöiltä vaaditaan enemmän. Ilman kortteja ja koulutusta ei ole asiaa edes jäätelökauhan varteen. Asiakaspalvelu- ja myyntitaidot ovat työmarkkinoilla kovaa valuuttaa ja niitä on nyt tarjolla – osta itsellesi tai lahjaksi!

Elämä on toisten ihmisten palvelemista – tulevaisuudessa jopa enemmän kuin milloinkaan ennen

Iso joukko tämän päivän aikuisista on aloittanut työuransa asiakaspalveluun liittyvissä työpaikoissa: kahvila, ravintola, jäätelökioski, kauppa, vanhainkoti, päiväkoti, koulu. Kun yhä useammalla alalla tekniikka korvaa ihmistyötä, palvelutöiden osuus vain kasvaa.

Mitä nuorempana oppii tulemaan toimeen ihmisten kanssa ja palvelemaan heitä, sitä paremmin pärjää tulevaisuuden työelämässä.

Asiakaspalvelu kuuluu lähes jokaiseen ammattiin

Kannattaa ottaa huomion myös se, että asiakaspalvelu kuuluu paljon isompaan joukkoon työpaikkoja kuin äkkipäätä ajattelisi. Esimerkiksi sähköasentajan, automekaanikon, sairaanhoitajan, arkkitehdin tai vaikkapa kunnan virkamiehen työhön kuuluu asiakaspalvelu ja myynti.

Kaikissa näissä töissä ollaan välillä asiakkaan kanssa tekemisissä ja vähintäänkin täytyy pystyä myymään omat ideansa – monesti myös lisäpalveluita ja -tuotteita.

Näitä arvokkaita oppeja ei valitettavasti saa koulusta – ainakaan vielä

Jos nyt mietit sitä, kuinka iso osa asiakaspalvelutaidot ovat mitä tahansa työtä, on suorastaan pelottavaa kuinka vähän näitä taitoja nuorille opetetaan. En kuitenkaan halua sysätä vastuuta kouluille.

Jotta kaikki ei silti jäisi vanhempien ja nuoren itsensä vastuulle, olen rakentanut tämän verkkokurssin. Se on suunnattu selkeästi 15 – 19 -vuotiaille nuorille, jotka ovat aloittelemassa työuraansa – kenties vasta hakemassa ensimmäistä kesätyöpaikkaansa.

Valmiimpia työntekijöitä – mukavampia työelämäkokemuksia

Kurssin pohjana ovat luonnollisesti asiakaspalvelun perustaidot, mutta ison osan muodostavat työnantajien odotukset. Näitä olen kerännyt monien eri alojen yrittäjiltä. Tämän kurssin käynyt saa siis myös tietää, mitä hänen pitäisi työnantajien mielestä osata jo töihin tullessaan. Kun nuo asiat ottaa haltuun, tekee saman tien hyvän vaikutuksen pomoonsa.

Iso asia on myös se, että kun perusasiat sujuvat, niistä ensimmäisistä kesätöistäkin syntyy parempi kokemus. Siitä on paljon mukavampi jatkaa uralla eteenpäin.

Kattava verkkokurssi, jonka ehtii suorittaa vielä ennen kesätöiden alkua!

Olen rakentanut asiakaspalvelun ja myynnin verkkokoulutuksen, joka on suunnattu 15 - 19 -vuotiaille nuorille. Vaikka olen valinnut kohderyhmäksi nuoret, tämä ei ole mikään Pikku kakkosen satuhetki. Tämä on täyttä asiaa, konkreettisin esimerkein elävästä elämästä. Käytännössä nämä ovat samoja asioita, joita koulutan asiakaspalvelun ammattilaisille, jotka ovat tehneet työtään jo vuosia.

Koulutuksen sisältö:

  • Perusta kuntoon - mitä perustaitoja on osattava:
    Kesätyötä hakiessa
    Työntekijän vastuut
  • Työnantajien odotukset ja toiveet
  • Mitä asiakaspalvelu on
  • Mitä myynti on
  • Myynnin neljä askelta
  • Asiakaspalvelun PASI™-malli
  • Kieli käytössä - miten puhutellaan asiakkaita
  • Pukeutuminen ja ulkoasu

Verkkokoulutuksessa käydään läpi asiakaspalvelun ja myynnin perusteet, tulevaisuuden taitoja ja hieman myös normaaleja käytöstapoja. Opetan kursilla myös LinkedIn-profiilin perustamisen ja sen ohella verkostoitumista, eli kuinka verkostoitua tulevaisuuden työnantajien kanssa.

Kaikkiaan materiaalia on noin viisi tuntia. Kaikki tämä aineisto löytyy verkosta, eli koulutuksen voi suorittaa omaan tahtiin katsomalla sarjan videoita, tekemällä tehtäviä niiden tiimoilta sekä suorittamalla loppukokeen. Hyväksytyn loppukokeen jälkeen osallistuja saa itselleen todistuksen kurssista, jonka voi sitten liittää omaan ansioluetteloon ja työhakemuksiin.

Palautetta kurssista

Tykkäsin kurssista todella paljon! Sain sen lahjaksi kummiltani, ja olen hänellle siitä kiitollinen! Koulutus oli monipuolinen ja mielenkiintoinen.

Opiskelija

Kokonaisuudessaan mielenkiintoinen ja hyödyllinen kurssi, jossa käsiteltiin ne olennaisimmat asiat liittyen myyntiin ja asiakaspalveluun. Kohderyhmälle (nuorille) juuri oikeanlaisesti ja ymmärrettävästi tehty koulutus!

Opiskelija

Sain kurssista paljon uusia ja hyödyllisia taitoja ensimmäistä kesätyötäni varten. Voin lämpimästi suositella kurssia kaikille ensikertalaisille ja vähän kokeneemmillekin kesätyöläisille. 🙂

Opiskelija

Tähän tiiviiseen kurssiin on paketoitu aineksia niin lukion opinto-ohjauksen ja psykologian kuin äidinkielen, yhteiskuntaopin, filosofian ja historiankin kursseihin liittyen, soveltavia yrittäjyyskursseja unohtamatta. Kurssi sopii kaikille nuorille työelämään suunnistaville tai siellä ensiaskeleitaan ottaville. Pasi osaa kertoa aiheista elävästi ja osallistaen. Voin suositella lämpimästi tätä kurssia, se jättää takaraivoon oikeassa työelämässä tarvittavia kullanarvoisia tärppejä sekä ohi lukiokurssienkin ulottuvia aitoja elämänohjeita.
 
Leena Ståhlberg, opinto-ohjaaja, työhönvalmentaja

Tuplaamon aspa- ja myyntikoulutus nuorille on jotain, mitä olisin halunnut itsekin työelämään päästyäni päästä opiskelemaan. Toisaalta vielä parempaa, että voin tarjota koulutuksen nyt meidän omille kesätyöläisille ja meille tuleville nuorille, jotta heidän tulevaisuutensa on valoisa.

Koulutukseen on hämmentävän hyvin kaivettu asioita, jotka ovat niin sanottua hiljaista tietoa. Kurssin käytyään nuori on valmis paitsi kesätöihin myös hyvään elämään yhteiskunnassa.

Arttu Muukkonen
Lehmus Roastery -kahvipaahtimo ja Satamatie 6 -kahvila
Toimitusjohtaja, perustaja

Tätä mieltä ovat kurssin jo käyneet

Pidin kurssista. Kevyt kurssi, mutta tärkeää asiaa. Uskon, että koulutuksesta on varmasti hyötyä. Käsitykseni etenkin myynnin perusolemuksesta muuttui täysin. Sisältö oli mielestäni hyvin ymmärrettävää. Pasi Rautio selitti asian hyvin ja rauhallisesti, mikä on tärkeää oppimisen kannalta. Positiivinen kokemus kaiken kaikkiaan.

Ville Nousu

Kurssi oli toteutettu mielenkiintoisesti ja selkeästi. Videot olivat sopivan mittaisia ja täynnä informaatiota. Huumoriakin oli käytetty hyvin. Loppukokeessa olisi voinut olla parempi ohjeistus (monivalintatehtäville). Suosittelen tätä kurssia muillekin.

Toni Haataja

Kurssi oli erinomainen muistutus perusasioista ja joitain uusia vinkkejäkin tuli. Kirjalista oli erinomainen lisä, vaikka osa listan kirjoista on tullut luettua jo ennen kurssia. Pasin ääntä jaksoi kuunnella, kun puhe ei ollut tasaista lätinää vaan mukaansa tempaavaa ja elekielellä rikastettua. Suosittelen ehdottomasti kurssia kaikille, hyötyä siitä on jokaiselle nuorelle.

Lukiolainen, 16v

Koulutuksesta oli hyötyä. Videot olivat hyvin selkeitä ja helposti ymmärretäviä. Asiat jäivät mieleen hyvin.

Opiskelija

Koulutus oli mielestäni todella hyödyllinen ja sain sen mitä luvattiin ja mitä tarvitsin. Sisältö oli ymmärrettävää ja selkeää, sitä oli helppo kuunnella ja katsoa.

Opiskelija

Kurssi syventää sopivasti jo valmiiksi opittua tietoa, ja antaa nuorille työntekijöille hyvän pohjan asiakaspalvelulle.

Opiskelija

Kurssin runko oli rakennettu hyvin ja siten, että itsellekin vieraammat aiheet olivat helposti ymmärrettävissä selkeiden esimerkkien ja selitysten ansiosta. Kokonaisuudessaan mielenkiintoinen ja hyödyllinen kurssi, jossa käsiteltiin ne olennaisimmat asiat liittyen myyntiin ja asiakaspalveluun. Kohderyhmälle (nuorille) juuri oikeanlaisesti ja ymmärrettävästi tehty koulutus!

Opiskelija

Sisältö oli hyvin selkeää. Kurssi sai minut pohtimaan omia tapojani, osaamistani ja kehitettäviä osa-alueitani. Jollain tasolla sain myös motivaatiota laajentaa asiantuntemustani mahdollisimman monella eri alueella.

Opiskelija

Erittäin mielenkiintoinen kurssi! Pasin neuvot ja esiintyminen oli vaikuttavaa ja videoita oli mieluisaa ja helppoa seurata. Tämän ansiosta opetetut asiat jäivät paremmin mieleen. Kurssi täytti laajasti kaikkea asiakaspalveluun ja myyntiin liittyen.

Opiskelija

Ammennan vuosikymmenten asiakaspalvelukokemusta nuorille kolahtavalla tyylillä

Olen palvellut ihmisiä 27 vuoden ajan: ensimmäisen kerran kahdeksanvuotiaana perheyrityksen tiskin takaa ja siitä matka on jatkunut ruoan, juomien, viihteen, huonekalujen, kulutuselektroniikan ja liikelahjojen kautta yrittäjyyteen. Yrittäjänä työni on asiakkaiden palveleminen ja asiakaspalvelijoiden sekä myyjien kouluttaminen.

Yrittäjänä olen myös käynyt kouluissa puhumassa nuorille yrittäjämäisestä asenteesta YES-kummina. Nyt on tullut korkea aika yhdistää nämä osa-alueet.

Kaikille sopivaan hintaan: 19,90 € tai ilmaiseksi – lahjoitamme jokaista ostettua koulutusta kohden yhden koulutuksen paikallisten hyväntekeväisyysjärjestöjen kautta vähävaraisille nuorille!

Kaikilla Suomen nuorilla tulisi olla mahdollisuus osallistua tähän koulutukseen. Siksi olemme hinnoitelleet ohjelman jokaisen lompakolle sopivaksi. Koko paketin hinta on 19,90 € (sis. alv 24 %).

Valittetavasti tuokin on iso raha monelle. Siksipä lahjoitankin jokaisesta ostetusta koulutuksesta yhden ilmaisen verkkokoulutuspaketin nuorelle, jonka perheen rahat ovat syystä tai toisesta tiukassa. Nämä ilmaiset kurssit jaetaan paikallisten hyväntekeväisyysjärjestöjen kautta siten, että ilmainen koulutus menee maksullisen koulutuksen ostajan paikkakunnalle. Jos siis ostat koulutuksen ja olet Luvialta, myös ilmainen koulutus menee Luvialle. Enkä lahjoita koulutusta edes omissa nimissäni, vaan sinun.

Hanki itsellesi etulyöntiasema työmarkkinoille – pääset aloittamaan heti

Jos olet työurasi alussa ja haluat parantaa mahdollisuuksiasi töiden saamiseen ja siellä pärjäämiseen, kannattaa tämä kurssi ottaa haltuun. Kun ostat nyt, pääset saman tien opiskelemaan!

Anna lähipiirisi nuorelle lahjaksi iso kasa arvokkaita työelämän taitoja

Anna nuorelle lahjaksi tukku oppia koko elämää varten. Oston jälkeen saat sähköpostiisi pdf-tiedoston, jonka voit tulostaa tai lähettää sähköpostilla lahjan saajalle ja jossa olevalla koodilla kurssin voi lunastaa itselleen.

Varmista työntekijöidesi osaaminen – tarjoa kurssi nykyisille tai tuleville asiakaspalvelijoille

Osta haluamasi määrä linsenssejä vaikkapa tuleville työntekijöille jo etukäteen. Saat tilaamasi määrän pääsykoodeja, jotka voit lähettää työntekijöillesi sähköpostitse ja joilla he pääsevät materiaaliin käsiksi.